Οι υπολοιποι
Fliegl SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub

σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
29.800 €
Κατάσταση
Καινούριο
Τοποθεσία
Triptis Γερμανία
Οι υπολοιποι Fliegl SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Οι υπολοιποι Fliegl SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Οι υπολοιποι Fliegl SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
more Images
Fliegl SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Fliegl SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Fliegl SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη

Στοιχεία για το μηχάνημα

Περιγραφή μηχανήματος:
Οι υπολοιποι
Κατασκευαστής:
Fliegl
Μοντέλο:
SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Σειριακός αριθμός:
7dbf076fea9ec110acb399f8f
Κατάσταση:
καινούργιο

Τιμή & Τοποθεσία

σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
29.800 €
Τοποθεσία πωλητή:
Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Γερμανία Γερμανία
Κλήση

Τεχνικές λεπτομέρειες

Συνολικό βάρος:
38 κιλ
Κενό βάρος:
5 κιλ
Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
32 κιλ
Διάταξη αξόνων:
3 άξονες
Μέγεθος ελαστικού:
385/55 r22.5

Λεπτομέρειες προσφοράς

ID Καταχώρησης:
A8265629
Αριθμός Αναφοράς:
20586978
Τελευταία ενημέρωση:
στις 22.10.2024

Περιγραφή

Further information
Chassis Semi-Trailer Container
Fine-grained steel welded construction, fifth wheel plate with replaceable kingpin and two kingpin positions
Container Mounting Options:
Rear extension retracted:
1 x 20 ft or 1 x 30 ft flush with rear
Middle telescoping stage 1, rear extension extended stage 1:
2 x 20 ft or 1 x 40 ft with and without gooseneck tunnel
Middle telescoping stage 2, rear extension extended stage 2:
1 x 45 ft with gooseneck tunnel and rear overhang
Middle telescoping stage 2, front extension extended stage 1,
rear extension extended stage 2:
1 x 45 ft with long gooseneck tunnel and chamfered corners
Middle telescopic frame designed as an interlocking central tube with bolt locking,
rear height adjustment and foldable center supports for containers without tunnel
Front container guides plug-in and removable (electrics, air, and brake connections at front cross member)
Plug adapter for front locking to secure containers without tunnel from below, bracket for storage when not in use
Front extension mounted on rollers, manually extendable (for 45 ft containers with long tunnel)
Rear extension mounted on rollers, with hand crank
24 t, 2-speed landing gear, single-sided operation, with semi-round base and flat mounting plate, with thrust compensation
2 wheel chocks with holder
Side underrun protection in aluminum
Rear underrun protection in galvanized steel
Rear underrun protection extendable for 45 ft container
Half-shell mudguards
With anti-spray flaps according to EC regulation
Rear impact protection
Axles & Suspension
SAF disc brake axles with 430 mm disc diameter
Laser alignment of axles/chassis to reduce tire wear and fuel consumption
Offset axle spacing mm (combined transport) up to 44 t total train weight
Air suspension
1st axle automatic lift axle, including forced lowering and start assist, activated by braking 3x (start assist operative up to an axle load overrun of 30% and up to a max speed of 25 km/h)
Brake System
2-line compressed air brake system
Colour-coded lines for easy servicing
Spring-actuated parking brake
Tele Control
Axle relief for easy telescoping
2 mistake-proof coupling heads at the front, no interconnecting cable
EBS, electronic brake system with EBS socket at front, no interconnecting cable
Note: The trailer may only be towed by tractors ensuring ABS effectiveness!
With raise & lower valve
Vehicle stability control system
Axle load detection via EBS CAN bus signal, for display in driver’s cab (truck must be pre-equipped, no truck installation, not a calibrated scale)
Wheels and Tyres
385/55 R22.5, manufacturer at the builder’s discretion
Steel rims, factory silver
Electrics
24 volt, multi-chamber lights, rear and brake lights LED, side yellow LED lighting (Note! Certain towing vehicles may trigger false diagnostics despite proper function)
2 front white position lights
Itodpfx Aaji Ri R Soaon
2 rear white/red marker lights
2 x 7-pin mistake-proof sockets at the front, without connecting cables
Operating notes
When transporting 45 ft containers with short tunnel, with or without front extension, the permitted system length from kingpin to rear of vehicle and total train length of 16,500 mm will be exceeded! Rear underrun bar must be manually extended! An exemption according to §70 StVZo is required!
Country of Registration / Plates
Germany
Type approval according to EC 2007/46
24/7 Service Hotline
Prepared for registration

Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.

Προμηθευτής

Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2006

153 Αγγελίες online

Κλήση

Υποβολή αιτήματος

έκτασηus 
Γερμανία
Αυστρία
Ελβετία
Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
Ηνωμένο Βασίλειο
Γαλλία
Βέλγιο
Ισπανία
Μεξικό
Ιταλία
Κάτω Χώρες
Πολωνία
Ρωσική Ομοσπονδία
Λευκορωσία (Λευκορωσική Δημοκρατία)
Ουκρανία
Εσθονία
Τουρκία
Νέα Ζηλανδία
Ιρλανδία
Τσεχική Δημοκρατία
Δανία
Φινλανδία
Σουηδία
Νορβηγία
Λουξεμβούργο
Ελλάδα
Λιθουανία
Λετονία
Ισλανδία
Πορτογαλία
Βραζιλία
Βενεζουέλα
Αργεντινή
Ουγγαρία
Σλοβακία
Ρουμανία
Μολδαβία
Σλοβενία
Σερβία
Μαυροβούνιο
Αλβανία
Κροατία
Βουλγαρία
Βόρεια Μακεδονία
Βοσνία και Ερζεγοβίνη
Ισραήλ
Αίγυπτος
Μαρόκο
Ινδία
Ινδονησία
Νότια Κορέα
Ιαπωνία
Ταϊλάνδη
Μαλαισία
Βιετνάμ
China
Ταϊβάν
Ιράν
Μπανγκλαντές
Αφγανιστάν
Σημείωση: Το αίτημά σας θα προωθηθεί σε όλους τους πωλητές της κατηγορίας μηχανημάτων. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να λάβετε πάρα πολλές προσφορές.
Δεν ήταν δυνατή η αποστολή του αιτήματος. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά αργότερα.

Τηλέφωνο & Φαξ

+49 36482... αγγελίες