Unimog εκσκαφέας με εμπρόσθιο φορτωτήMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog εκσκαφέας με εμπρόσθιο φορτωτή
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
σταθερή τιμή χωρίς υποχρέωση ΦΠΑ
28.500 €
Έτος κατασκευής
1979
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Heidenheim an der Brenz 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Unimog εκσκαφέας με εμπρόσθιο φορτωτή
- Κατασκευαστής:
- Mercedes-Benz
- Μοντέλο:
- Unimog U424/U1000
- Έτος κατασκευής:
- 1979
- Κατάσταση:
- καλή (μεταχειρισμένη)
- λειτουργικότητα:
- πλήρως λειτουργικό
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή χωρίς υποχρέωση ΦΠΑ
28.500 €
- Τοποθεσία:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, DE
Κλήση
Πώληση μηχανημάτων

Βρήκατε νέο μηχάνημα; Τώρα κάντε το παλιό χρήματα.
Πετύχετε την καλύτερη τιμή μέσω του Machineseeker.
Περισσότερα για την πώληση μηχανημάτων
Περισσότερα για την πώληση μηχανημάτων
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 13.790 χλμ
- Ισχύς:
- 90 kW (122,37 ίππους)
- Συνολικό βάρος:
- 6.950 κιλ
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Διάταξη αξόνων:
- 2 άξονες
- Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένη):
- 10 λ/100 χλμ
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A20060660
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 24.09.2025
Περιγραφή
1600 ώρες λειτουργίας / συνολική διανυθείσα απόσταση 13.800km! Κατανάλωση περίπου 10l/100km πετρέλαιο.
Fedpsxfhtyofx Aaaspn
Μπροστινός φορτωτής κατασκευαστής Schmidt FL4 με ταχυσύνδεσμο κάδο και πιρούνια παλετών.
Σχεδόν όλη τη ζωή του Unimog έχει φυλαχθεί σε κλειστό χώρο. Ποτέ δεν έχει χρησιμοποιηθεί το χειμώνα. Δεν υπάρχει καθόλου σκουριά στο κάτω μέρος.
Κινητήρας OM 352 6-κύλινδρος 5.638cc, 95 hp, χαμηλή κατανάλωση περίπου 10 λίτρα, πολύ ομαλή λειτουργία και «αυθεντικό ηχηρό ήχο».
«Μοναδικό κομμάτι». Με συνόδευσε σε όλα τα κατασκευαστικά μου έργα χωρίς τεχνικές βλάβες, «πλέον, η αποστολή ολοκληρώθηκε». Διατίθεται είτε ως συλλεκτικό είτε για «καθημερινή χρήση». Συνοδεύεται από εγχειρίδιο συνεργείου. Το αγόρασα από πρώτο χέρι, επομένως είμαι ο δεύτερος ιδιοκτήτης επί 14 χρόνια. Πρώτη άδεια κυκλοφορίας Νοέμβριος 1979. Έχω διανύσει μόνο περίπου 2.000km.
Οι δακτύλιοι συγχρονισμού στο κιβώτιο ταχυτήτων χρειάζονται αντικατάσταση.
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος (GVWR): 6,95t (οδηγείται με «παλιό δίπλωμα κατηγορίας 3»).
Η άδεια κυκλοφορίας είναι πλήρως αφορολόγητη! «Αυτοκινούμενη μηχανή έργων (εκσκαφέας)». Μόνο ετήσιο κόστος περίπου 250€ ασφάλιση + ΚΤΕΟ, χωρίς ASU (έλεγχο ρύπων).
Είναι εγγεγραμμένο και σε καθημερινή χρήση / Οχηματοποιημένο με ΚΤΕΟ, όλα λειτουργούν!
Επειδή ιδιαίτερα τα μαλακά & ελαστικά μέρη τείνουν να γίνονται εύθραυστα έπειτα από 43 χρόνια, έχουν ήδη αντικατασταθεί:
Κύλινδρος κυρίας αντλίας συμπλέκτη, κύλινδρος αλλαγής ταχυτήτων από μικρή σε μεγάλη ομάδα, βαλβίδα 4/2 διαδρομών, φλάντζα κυλινδροκεφαλής... Το κάλυμμα του συμπλέκτη είναι «εντελώς στεγνό»...
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Fedpsxfhtyofx Aaaspn
Μπροστινός φορτωτής κατασκευαστής Schmidt FL4 με ταχυσύνδεσμο κάδο και πιρούνια παλετών.
Σχεδόν όλη τη ζωή του Unimog έχει φυλαχθεί σε κλειστό χώρο. Ποτέ δεν έχει χρησιμοποιηθεί το χειμώνα. Δεν υπάρχει καθόλου σκουριά στο κάτω μέρος.
Κινητήρας OM 352 6-κύλινδρος 5.638cc, 95 hp, χαμηλή κατανάλωση περίπου 10 λίτρα, πολύ ομαλή λειτουργία και «αυθεντικό ηχηρό ήχο».
«Μοναδικό κομμάτι». Με συνόδευσε σε όλα τα κατασκευαστικά μου έργα χωρίς τεχνικές βλάβες, «πλέον, η αποστολή ολοκληρώθηκε». Διατίθεται είτε ως συλλεκτικό είτε για «καθημερινή χρήση». Συνοδεύεται από εγχειρίδιο συνεργείου. Το αγόρασα από πρώτο χέρι, επομένως είμαι ο δεύτερος ιδιοκτήτης επί 14 χρόνια. Πρώτη άδεια κυκλοφορίας Νοέμβριος 1979. Έχω διανύσει μόνο περίπου 2.000km.
Οι δακτύλιοι συγχρονισμού στο κιβώτιο ταχυτήτων χρειάζονται αντικατάσταση.
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος (GVWR): 6,95t (οδηγείται με «παλιό δίπλωμα κατηγορίας 3»).
Η άδεια κυκλοφορίας είναι πλήρως αφορολόγητη! «Αυτοκινούμενη μηχανή έργων (εκσκαφέας)». Μόνο ετήσιο κόστος περίπου 250€ ασφάλιση + ΚΤΕΟ, χωρίς ASU (έλεγχο ρύπων).
Είναι εγγεγραμμένο και σε καθημερινή χρήση / Οχηματοποιημένο με ΚΤΕΟ, όλα λειτουργούν!
Επειδή ιδιαίτερα τα μαλακά & ελαστικά μέρη τείνουν να γίνονται εύθραυστα έπειτα από 43 χρόνια, έχουν ήδη αντικατασταθεί:
Κύλινδρος κυρίας αντλίας συμπλέκτη, κύλινδρος αλλαγής ταχυτήτων από μικρή σε μεγάλη ομάδα, βαλβίδα 4/2 διαδρομών, φλάντζα κυλινδροκεφαλής... Το κάλυμμα του συμπλέκτη είναι «εντελώς στεγνό»...
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2016
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 7321 ... αγγελίες
Αυτές οι αγγελίες μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν.
μικρή αγγελία

1.933 km
Πλατφόρμα φόρτωσης
Mercedes-BenzUNIMOG 424/U1000 - HIAB 550 - 4x4 - 6 cilinder ...
Mercedes-BenzUNIMOG 424/U1000 - HIAB 550 - 4x4 - 6 cilinder ...
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα