Πριόνι ταινίας υψηλής απόδοσηςStenner
VHL 48
Πριόνι ταινίας υψηλής απόδοσης
Stenner
VHL 48
Έτος κατασκευής
1970
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
66140 Malax, Finnland 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Πριόνι ταινίας υψηλής απόδοσης
- Κατασκευαστής:
- Stenner
- Μοντέλο:
- VHL 48
- Έτος κατασκευής:
- 1970
- Κατάσταση:
- καλή (μεταχειρισμένη)
- λειτουργικότητα:
- πλήρως λειτουργικό
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία:
- Paxalvägen 39, 66140 Övermalax, FI
Κλήση
Πώληση μηχανημάτων

Έχετε ήδη καταχωρίσει το μεταχειρισμένο μηχάνημά σας;
Πουλήστε μέσω Machineseeker χωρίς προμήθεια.
Περισσότερα για την πώληση μηχανημάτων
Περισσότερα για την πώληση μηχανημάτων
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A18356746
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 31.01.2025
Περιγραφή
Stenner RESAW VHL 48
κατασκευάζει Stenner UK
S/N J2103
έτος 1970
(οι αρχικές φωτογραφίες σύντομα)
Κύριες διαστάσεις και δεδομένα:
Dedpfx Asvuhumecueku
Διάμετρος τροχαλιών πριονιού: 48"= 1220mm
Πλάτος τροχαλίας πριονιού με πρόσοψη 5" (127mm)
Πλάτος τροχαλίας πριονιού πρόσοψη-προαιρετικό 5 1/2" (140 mm)
Μέγιστο πλάτος πριονιού στάνταρ 5 1/2" (140 mm)
Μέγιστο πλάτος πριονιού-προαιρετικό 6" (150mm)A
Minimurn μήκος πριονιού 25" 8" (782mm)
Μέγιστο ύψος οδηγού άνω πριονιού πάνω από το τραπέζι 28" (710 mm)
Ύψος τραπεζιού από το επίπεδο του δαπέδου 31 1/2" (800mm 9
Συνολικό ύψος από το επίπεδο του δαπέδου 9,1" (2770 mm)
Συνολικό πλάτος 8,1" (2460 mm)
Ταχύτητα τροχαλιών πριονιού, r.p.m. 8.000 (2440 μ./λεπτό)
Εύρος ιπποδύναμης 30 kW
Μέγεθος γρήγορων και χαλαρών τροχαλιών 20"x6 1/2"
Ταχύτητες τροφοδοσίας, στάνταρ. f.p.m. ή m/min. 0-140 (0-42,6μ.)
Προδιαγραφές αποστολής: Τυπική μηχανή:
Καθαρό βάρος, λίβρες. 3583 κιλά
Το VHL 48 είναι μια νέα ταινία προηγμένης σχεδίασης που ενσωματώνει πολλά νέα χαρακτηριστικά
που προκύπτει από μια προσεκτική μελέτη των απαιτήσεων χρήστη-χειριστή και της αναγκαιότητας
να παρέχει γρήγορο και ακριβές πριόνισμα σε συνδυασμό με ευκολία στη λειτουργία, μειωμένη
κόπωση χειριστή, χαμηλή συντήρηση και αυξημένη ασφάλεια. Ο σχεδιασμός εξυπηρετεί
πλήρως για αυτούς τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν σε ένα αξιοσημείωτα υψηλό επίπεδο
αποδοτικότητα λειτουργίας.
Το μηχάνημα έχει σχεδιαστεί κυρίως για μύλο σχεδιασμού και ξυλουργεία.
Το λεπτό πριονοκορδέλα δίνει στο μηχάνημα υψηλή ξυλεία
ποσοστό ανάκτησης? η απώλεια λόγω του πριονιού είναι πολύ χαμηλή. Σε σύγκριση με ένα κυκλικό εκ νέου πριόνι ακτινικού βραχίονα, το VHL είναι ταχύτερο, λιγότερο σπατάλη και χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια για μια δεδομένη κατηγορία εργασίας
γενικός
Το VHL κατασκευάζεται μόνο ως αριστερό μηχάνημα, δηλ. οι τροχαλίες του πριονιού τρέχουν αριστερόστροφα όταν κοιτάζουν προς την κατεύθυνση της τροφοδοσίας.
Ο μηχανισμός κίνησης είναι κανονικά διατεταγμένος ώστε να δίνει ταχύτητα πριονιού 8.000 πόδια ανά λεπτό. (2440 m l/min.)
Main Drive
Η κύρια κίνηση εφαρμόζεται στον κάτω άξονα τροχαλίας πριονιού που έχει προετοιμαστεί
για ιμάντα vee, επίπεδη ζώνη ή επίπεδη ζώνη γρήγορες και χαλαρές τροχαλίες που ταιριάζουν στην προτεινόμενη μονάδα οδήγησης.
Πλήρεις ηλεκτροκινητήρες, έως 40 H. P. και για τα περισσότερα ρεύματα
μπορεί να παρασχεθεί· περιλαμβάνουν δύο τροχαλίες vee, σετ ιμάντων vee, προστατευτικό ιμάντα,
κινητήρας με ράγες ολίσθησης, μίζα και κύριο κουμπί στοπ στο οποίο είναι τοποθετημένο
τη βάση του μηχανήματος κοντά στη θέση του πριονιστή.
οριζόντιους κυλίνδρους
Οι οριζόντιοι κύλινδροι έχουν διάμετρο 6" (152 mm) και εκτείνουν το πλήρες άνοιγμα
στην πλευρά του φράχτη και 6" (152 mm) πέρα από το τραπέζι στην ανοιχτή πλευρά.
είναι συνήθως ελεύθερα ρελαντί κύλινδροι. Μπορούν να παραδοθούν υδραυλικά ως προαιρετικός εξοπλισμός,
είτε με το μηχάνημα είτε μετά την εγκατάσταση? οι κύλινδροι στη συνέχεια οδηγούνται
σε συγχρονισμό με τα κύρια ρολά τροφοδοσίας, από ξεχωριστό μοτέρ. Η κίνηση είναι
διατεταγμένο έτσι ώστε ο κύλινδρος ανοιχτής πλευράς στο άκρο εξόδου να περιστρέφεται στο
αντίστροφη κατεύθυνση για να διευκολυνθεί η επιστροφή της ξυλείας στο πριονιστή. Ο κύλινδρος μέσα
Το μπροστινό μέρος του πριονιού μπορεί να μετακινηθεί πλάγια για να επιτρέπεται η γρήγορη αλλαγή του πριονιού.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
κατασκευάζει Stenner UK
S/N J2103
έτος 1970
(οι αρχικές φωτογραφίες σύντομα)
Κύριες διαστάσεις και δεδομένα:
Dedpfx Asvuhumecueku
Διάμετρος τροχαλιών πριονιού: 48"= 1220mm
Πλάτος τροχαλίας πριονιού με πρόσοψη 5" (127mm)
Πλάτος τροχαλίας πριονιού πρόσοψη-προαιρετικό 5 1/2" (140 mm)
Μέγιστο πλάτος πριονιού στάνταρ 5 1/2" (140 mm)
Μέγιστο πλάτος πριονιού-προαιρετικό 6" (150mm)A
Minimurn μήκος πριονιού 25" 8" (782mm)
Μέγιστο ύψος οδηγού άνω πριονιού πάνω από το τραπέζι 28" (710 mm)
Ύψος τραπεζιού από το επίπεδο του δαπέδου 31 1/2" (800mm 9
Συνολικό ύψος από το επίπεδο του δαπέδου 9,1" (2770 mm)
Συνολικό πλάτος 8,1" (2460 mm)
Ταχύτητα τροχαλιών πριονιού, r.p.m. 8.000 (2440 μ./λεπτό)
Εύρος ιπποδύναμης 30 kW
Μέγεθος γρήγορων και χαλαρών τροχαλιών 20"x6 1/2"
Ταχύτητες τροφοδοσίας, στάνταρ. f.p.m. ή m/min. 0-140 (0-42,6μ.)
Προδιαγραφές αποστολής: Τυπική μηχανή:
Καθαρό βάρος, λίβρες. 3583 κιλά
Το VHL 48 είναι μια νέα ταινία προηγμένης σχεδίασης που ενσωματώνει πολλά νέα χαρακτηριστικά
που προκύπτει από μια προσεκτική μελέτη των απαιτήσεων χρήστη-χειριστή και της αναγκαιότητας
να παρέχει γρήγορο και ακριβές πριόνισμα σε συνδυασμό με ευκολία στη λειτουργία, μειωμένη
κόπωση χειριστή, χαμηλή συντήρηση και αυξημένη ασφάλεια. Ο σχεδιασμός εξυπηρετεί
πλήρως για αυτούς τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν σε ένα αξιοσημείωτα υψηλό επίπεδο
αποδοτικότητα λειτουργίας.
Το μηχάνημα έχει σχεδιαστεί κυρίως για μύλο σχεδιασμού και ξυλουργεία.
Το λεπτό πριονοκορδέλα δίνει στο μηχάνημα υψηλή ξυλεία
ποσοστό ανάκτησης? η απώλεια λόγω του πριονιού είναι πολύ χαμηλή. Σε σύγκριση με ένα κυκλικό εκ νέου πριόνι ακτινικού βραχίονα, το VHL είναι ταχύτερο, λιγότερο σπατάλη και χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια για μια δεδομένη κατηγορία εργασίας
γενικός
Το VHL κατασκευάζεται μόνο ως αριστερό μηχάνημα, δηλ. οι τροχαλίες του πριονιού τρέχουν αριστερόστροφα όταν κοιτάζουν προς την κατεύθυνση της τροφοδοσίας.
Ο μηχανισμός κίνησης είναι κανονικά διατεταγμένος ώστε να δίνει ταχύτητα πριονιού 8.000 πόδια ανά λεπτό. (2440 m l/min.)
Main Drive
Η κύρια κίνηση εφαρμόζεται στον κάτω άξονα τροχαλίας πριονιού που έχει προετοιμαστεί
για ιμάντα vee, επίπεδη ζώνη ή επίπεδη ζώνη γρήγορες και χαλαρές τροχαλίες που ταιριάζουν στην προτεινόμενη μονάδα οδήγησης.
Πλήρεις ηλεκτροκινητήρες, έως 40 H. P. και για τα περισσότερα ρεύματα
μπορεί να παρασχεθεί· περιλαμβάνουν δύο τροχαλίες vee, σετ ιμάντων vee, προστατευτικό ιμάντα,
κινητήρας με ράγες ολίσθησης, μίζα και κύριο κουμπί στοπ στο οποίο είναι τοποθετημένο
τη βάση του μηχανήματος κοντά στη θέση του πριονιστή.
οριζόντιους κυλίνδρους
Οι οριζόντιοι κύλινδροι έχουν διάμετρο 6" (152 mm) και εκτείνουν το πλήρες άνοιγμα
στην πλευρά του φράχτη και 6" (152 mm) πέρα από το τραπέζι στην ανοιχτή πλευρά.
είναι συνήθως ελεύθερα ρελαντί κύλινδροι. Μπορούν να παραδοθούν υδραυλικά ως προαιρετικός εξοπλισμός,
είτε με το μηχάνημα είτε μετά την εγκατάσταση? οι κύλινδροι στη συνέχεια οδηγούνται
σε συγχρονισμό με τα κύρια ρολά τροφοδοσίας, από ξεχωριστό μοτέρ. Η κίνηση είναι
διατεταγμένο έτσι ώστε ο κύλινδρος ανοιχτής πλευράς στο άκρο εξόδου να περιστρέφεται στο
αντίστροφη κατεύθυνση για να διευκολυνθεί η επιστροφή της ξυλείας στο πριονιστή. Ο κύλινδρος μέσα
Το μπροστινό μέρος του πριονιού μπορεί να μετακινηθεί πλάγια για να επιτρέπεται η γρήγορη αλλαγή του πριονιού.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2007
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 176 6... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα