Βαρέως τύπου μεταφορικό όχημα (ηλεκτρικό)AVT Europe NV
35t
Βαρέως τύπου μεταφορικό όχημα (ηλεκτρικό)
AVT Europe NV
35t
Έτος κατασκευής
2016
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Γερμανία 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Βαρέως τύπου μεταφορικό όχημα (ηλεκτρικό)
- Κατασκευαστής:
- AVT Europe NV
- Μοντέλο:
- 35t
- Έτος κατασκευής:
- 2016
- Κατάσταση:
- πολύ καλή (μεταχειρισμένο)
- λειτουργικότητα:
- πλήρως λειτουργικό
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία:
- Deutschland
Κλήση
Πώληση μηχανημάτων

Έχετε ήδη καταχωρίσει το μεταχειρισμένο μηχάνημά σας;
Πουλήστε μέσω Machineseeker χωρίς προμήθεια.
Περισσότερα για την πώληση μηχανημάτων
Περισσότερα για την πώληση μηχανημάτων
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A19947875
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 08.09.2025
Περιγραφή
Δύο ανεξάρτητα κινούμενα βαρέως τύπου μεταφορικά οχήματα (Α και Β) για βάρη έως 35 τόνους. Τα οχήματα στηρίζονται σε τέσσερις περιστρεφόμενους τροχούς βαρέως τύπου και δύο ομνι-κατευθυντήριους κινητήριους τροχούς (→ προς οποιαδήποτε κατεύθυνση). Οι κινητήριοι τροχοί πιέζονται πνευματικά στο έδαφος για βέλτιστη πρόσφυση. Με την περιστροφή των δύο κινητήριων τροχών ενεργοποιούνται οι διάφορες λειτουργίες μετάδοσης κίνησης των οχημάτων. Με αυτό τον τρόπο, τα οχήματα προσφέρουν εξαιρετική ευελιξία και μπορούν να κινηθούν διαμήκως, εγκάρσια ή να περιστραφούν επιτόπου.
Fgedpfxexa Endj Aaaoh
Στα οχήματα ενσωματώνεται ένας ανυψωτικός πίνακας 35 τόνων με επαφές ψύξης για την απορρόφηση θερμότητας από τη μεταφερόμενη παλέτα (σε μεταφορές θερμών/καυτών υλικών). Το ανυψωτικό σύστημα κινείται από έναν κεντρικό κινητήρα, μεταδίδοντας την ισχύ μέσω δύο κιβωτίων και αξόνων που διαπερνούν το πλαίσιο. Αυτοί οι άξονες ενεργοποιούν 4 άκρα στις γωνίες του οχήματος. Ανάλογα με το μεταφερόμενο αντικείμενο μπορεί να κατασκευαστεί προσαρμοσμένη διάταξη που στηρίζεται στο ανυψωτικό σύστημα.
Όλο το σύστημα προστατεύεται με αλουμινένιες καλύψεις, η κάθε μία αριθμημένη, για εύκολη τοποθέτηση μετά από συντήρηση.
Οι μεταφορείς σχεδιάστηκαν για μέγιστο φορτίο 35 τόνων, με μέγιστη ταχύτητα 1,5 km/h σε χειροκίνητη λειτουργία και 1 km/h σε ημι-αυτόματη λειτουργία. Η ταχύτητα ρυθμίζεται βαθμιαία μέσω χειριστηρίων τύπου joystick.
Χωρίς φορτίο και σε χειροκίνητη λειτουργία η ταχύτητα φθάνει τα 2,5 km/h, ενώ σε ημι-αυτόματη λειτουργία περιορίζεται στα 1,5 km/h.
Έλεγχος: SIEMENS SIMATIC
Λειτουργία: Τηλεχειριστήριο με ραδιοσυχνότητα
Κίνηση: Λειτουργία με μπαταρία
Διαστάσεις ανά όχημα: περίπου 3600 x 2500 x 800 mm
(Πρώην τιμή αγοράς περίπου 1,2 εκατ. ευρώ)
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Fgedpfxexa Endj Aaaoh
Στα οχήματα ενσωματώνεται ένας ανυψωτικός πίνακας 35 τόνων με επαφές ψύξης για την απορρόφηση θερμότητας από τη μεταφερόμενη παλέτα (σε μεταφορές θερμών/καυτών υλικών). Το ανυψωτικό σύστημα κινείται από έναν κεντρικό κινητήρα, μεταδίδοντας την ισχύ μέσω δύο κιβωτίων και αξόνων που διαπερνούν το πλαίσιο. Αυτοί οι άξονες ενεργοποιούν 4 άκρα στις γωνίες του οχήματος. Ανάλογα με το μεταφερόμενο αντικείμενο μπορεί να κατασκευαστεί προσαρμοσμένη διάταξη που στηρίζεται στο ανυψωτικό σύστημα.
Όλο το σύστημα προστατεύεται με αλουμινένιες καλύψεις, η κάθε μία αριθμημένη, για εύκολη τοποθέτηση μετά από συντήρηση.
Οι μεταφορείς σχεδιάστηκαν για μέγιστο φορτίο 35 τόνων, με μέγιστη ταχύτητα 1,5 km/h σε χειροκίνητη λειτουργία και 1 km/h σε ημι-αυτόματη λειτουργία. Η ταχύτητα ρυθμίζεται βαθμιαία μέσω χειριστηρίων τύπου joystick.
Χωρίς φορτίο και σε χειροκίνητη λειτουργία η ταχύτητα φθάνει τα 2,5 km/h, ενώ σε ημι-αυτόματη λειτουργία περιορίζεται στα 1,5 km/h.
Έλεγχος: SIEMENS SIMATIC
Λειτουργία: Τηλεχειριστήριο με ραδιοσυχνότητα
Κίνηση: Λειτουργία με μπαταρία
Διαστάσεις ανά όχημα: περίπου 3600 x 2500 x 800 mm
(Πρώην τιμή αγοράς περίπου 1,2 εκατ. ευρώ)
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 7851 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα