εγκατάσταση ψεκασμού παραθύρωνFINITURE
Fensterlackieranlage
εγκατάσταση ψεκασμού παραθύρων
FINITURE
Fensterlackieranlage
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
900 €
Έτος κατασκευής
2008
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Pöllau bei Hartberg 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- εγκατάσταση ψεκασμού παραθύρων
- Κατασκευαστής:
- FINITURE
- Μοντέλο:
- Fensterlackieranlage
- Σειριακός αριθμός:
- IMBDS63-52-10-45-2/SP/DC/SB
- Έτος κατασκευής:
- 2008
- Κατάσταση:
- μεταχειρισμένο
- Λειτουργικότητα:
- πλήρως λειτουργικό
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
900 €
- Τοποθεσία:
- Pöllau bei Hartberg, Αυστρία

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Μέγιστο βάρος τεμαχίου:
- 120 κιλ
- Ύψος εργασίας:
- 2.850 χιλ.
- Ισχύς:
- 35 kW (47,59 ίππους)
- Απαίτηση αέρα:
- 24.000 m³/ώρα
- Σύνδεση πεπιεσμένου αέρα:
- 6 δοκός
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A20820642
- Αριθμός Αναφοράς:
- 268/7
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 23.12.2025
Περιγραφή
Η υπάρχουσα εγκατάσταση βαφής παραθύρων ήταν σε πλήρη λειτουργία έως και τις 19.12.2025. Αυτή τη στιγμή παραμένει συνδεδεμένη με το ηλεκτρικό δίκτυο, αλλά θα αντικατασταθεί με νέα ρομποτική εγκατάσταση βαφής κατά τη διάρκεια της αλλαγής του έτους.
Στόχος είναι να βρεθεί κατάλληλος μεταγενέστερος χρήστης, ο οποίος θα αποσυναρμολογήσει και θα απομακρύνει με δική του ευθύνη και με επαγγελματικό τρόπο το σύνολο της εγκατάστασης στις αρχές του επόμενου έτους.
Περιγραφή της διάταξης της εγκατάστασης
Η φόρτωση και εκφόρτωση των δοκών μεταφοράς με παραθυρόφυλλα και φύλλα γίνεται μέσω σταθμού ανύψωσης/καθόδου, που εξασφαλίζει εργονομική και ασφαλή τροφοδοσία της εγκατάστασης.
Η εμποτισμός και η βασική επεξεργασία των τεμαχίων πραγματοποιείται σε κάθετο θάλαμο εμβάπτισης-βαφής. Η εφαρμογή της επίστρωσης γίνεται με εκτοξευτήρες κάθετα διατεταγμένους σε διαδικασία εμβάπτισης. Ακολουθεί ζώνη αποστράγγισης και ζώνη ξήρανσης, όπου οι δοκοί μεταφοράς οδηγούνται με κλίση.
Το πρώτο τούνελ ξήρανσης διαθέτει χωρητικότητα buffer για περίπου 40 δοκούς μεταφοράς. Η ξήρανση επιτυγχάνεται με θερμό αέρα που παράγεται από σύστημα ζεστού νερού με θερμοκρασία προσαγωγής περίπου 85°C.
Η εναλλακτική γραμμή μεταφοράς (Weichenanlage) επιτρέπει την επιλογή αποστολής των τεμαχίων είτε για δεύτερο εμποτισμό/βασική επεξεργασία είτε απευθείας στην επόμενη μονάδα βαφής.
Η μονάδα βαφής αποτελείται από κάθετο αναβατόριο με ενσωματωμένη ηλεκτροστατική εφαρμογή (E-Statik). Η βαφή γίνεται από τη μία πλευρά και σε συνδυασμό με αυτόματη μονάδα αναστροφής, έτσι ώστε τα τεμάχια να μπορούν να ξαναεισαχθούν στο θάλαμο ψεκασμού για δεύτερη επίστρωση.
Το δεύτερο τούνελ ξήρανσης διαθέτει χωρητικότητα buffer περίπου 50 δοκών μεταφοράς. Και εδώ η ξήρανση πραγματοποιείται με θερμό αέρα μέσω ζεστού νερού με προσαγωγή περίπου 85°C.
Έπειτα ακολουθεί ζώνη buffer μετά το δεύτερο τούνελ ξήρανσης με χωρητικότητα περίπου 25 δοκών μεταφοράς, η οποία χρησιμεύει ως περιοχή παράδοσης προς τον σταθμό εκφόρτωσης.
Lodpfx Adsx Npzcewohr
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Στόχος είναι να βρεθεί κατάλληλος μεταγενέστερος χρήστης, ο οποίος θα αποσυναρμολογήσει και θα απομακρύνει με δική του ευθύνη και με επαγγελματικό τρόπο το σύνολο της εγκατάστασης στις αρχές του επόμενου έτους.
Περιγραφή της διάταξης της εγκατάστασης
Η φόρτωση και εκφόρτωση των δοκών μεταφοράς με παραθυρόφυλλα και φύλλα γίνεται μέσω σταθμού ανύψωσης/καθόδου, που εξασφαλίζει εργονομική και ασφαλή τροφοδοσία της εγκατάστασης.
Η εμποτισμός και η βασική επεξεργασία των τεμαχίων πραγματοποιείται σε κάθετο θάλαμο εμβάπτισης-βαφής. Η εφαρμογή της επίστρωσης γίνεται με εκτοξευτήρες κάθετα διατεταγμένους σε διαδικασία εμβάπτισης. Ακολουθεί ζώνη αποστράγγισης και ζώνη ξήρανσης, όπου οι δοκοί μεταφοράς οδηγούνται με κλίση.
Το πρώτο τούνελ ξήρανσης διαθέτει χωρητικότητα buffer για περίπου 40 δοκούς μεταφοράς. Η ξήρανση επιτυγχάνεται με θερμό αέρα που παράγεται από σύστημα ζεστού νερού με θερμοκρασία προσαγωγής περίπου 85°C.
Η εναλλακτική γραμμή μεταφοράς (Weichenanlage) επιτρέπει την επιλογή αποστολής των τεμαχίων είτε για δεύτερο εμποτισμό/βασική επεξεργασία είτε απευθείας στην επόμενη μονάδα βαφής.
Η μονάδα βαφής αποτελείται από κάθετο αναβατόριο με ενσωματωμένη ηλεκτροστατική εφαρμογή (E-Statik). Η βαφή γίνεται από τη μία πλευρά και σε συνδυασμό με αυτόματη μονάδα αναστροφής, έτσι ώστε τα τεμάχια να μπορούν να ξαναεισαχθούν στο θάλαμο ψεκασμού για δεύτερη επίστρωση.
Το δεύτερο τούνελ ξήρανσης διαθέτει χωρητικότητα buffer περίπου 50 δοκών μεταφοράς. Και εδώ η ξήρανση πραγματοποιείται με θερμό αέρα μέσω ζεστού νερού με προσαγωγή περίπου 85°C.
Έπειτα ακολουθεί ζώνη buffer μετά το δεύτερο τούνελ ξήρανσης με χωρητικότητα περίπου 25 δοκών μεταφοράς, η οποία χρησιμεύει ως περιοχή παράδοσης προς τον σταθμό εκφόρτωσης.
Lodpfx Adsx Npzcewohr
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Έγγραφα
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+43 664 3... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα


























