Ανατρεπόμενο ημιρυμουλκούμενοFLIEGL
Sattelkipper Stahl- 27cbm
Ανατρεπόμενο ημιρυμουλκούμενο
FLIEGL
Sattelkipper Stahl- 27cbm
EXW σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
35.900 €
Έτος κατασκευής
2025
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Triptis 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Ανατρεπόμενο ημιρυμουλκούμενο
- Κατασκευαστής:
- FLIEGL
- Μοντέλο:
- Sattelkipper Stahl- 27cbm
- Σειριακός αριθμός:
- WFDFLT2350203671
- Έτος κατασκευής:
- 2025
- Κατάσταση:
- σχεδόν καινούργιο (μεταχειρισμένο)
- λειτουργικότητα:
- πλήρως λειτουργικό
Τιμή & Τοποθεσία
EXW σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
35.900 €
- Τοποθεσία:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, DE
- ενοικίαση:
- είναι δυνατό
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Συνολικό βάρος:
- 32.000 κιλ
- Κενό βάρος:
- 5.228 κιλ
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 26.772 κιλ
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 7.200 χιλ.
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.550 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 1.600 χιλ.
- Όγκος χώρου φόρτωσης:
- 27 m³
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 04/2025
- Επόμενος τεχνικός έλεγχος (TÜV):
- 04/2026
- Ανάρτηση:
- ανυψωτήρας αέρος
- Χρώμα:
- μαύρο
- Μέγεθος ελαστικού:
- 385/65 R22.5"
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A19997885
- Αριθμός Αναφοράς:
- 72538
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 15.09.2025
Περιγραφή
Πλαίσιο σκελετού επικαθήμενου ανατροπέα:
Fgsdjxclg Sjpfx Aaaeh
Κατασκευή συγκολλητού λεπτόκοκκου χάλυβα, πλάκα ζεύξης με αντικαταστάσιμη πείρο (king pin) 2".
Καμπύλο, πατενταρισμένο μπροστινό τελείωμα.
24 τόνων, 2-ταχυτήτων στήριγμα με μοχλό χειρισμού από τη μία πλευρά, ημικυκλικό κάτω τμήμα και ευθεία πλάκα σύνδεσης, με αντιστάθμιση ώθησης.
Αποσύνδεση (αποσάθρωση) υπό φορτίο δεν είναι δυνατή, σε αποσυνδεδεμένη κατάσταση το όχημα πρέπει να είναι κεκλιμένο προς τα πίσω.
Ελεύθερη ακτίνα αιώρησης προς τα πίσω περίπου 2100 mm στη πίσω θέση και περίπου 2600 mm στην εμπρόσθια.
2 τάκοι με βάση στήριξης.
Πλευρική προστασία από αλουμίνιο.
Πίσω προστατευτικό αμαξώματος αναδιπλούμενο πνευματικά, χειρισμός μέσω διακόπτη στον ελκυστήρα στο PIN 14 (χωρίς εγκατάσταση στο φορτηγό) και χειροκίνητα επάνω στο όχημα.
Ημι-καλύμματα φτερών (καμάρες), με λαστιχένια προστατευτικά μόνο στον τελευταίο άξονα.
Γάντζος ρυμούλκησης πίσω (εκτός Revolution).
Άξονες & ανάρτηση:
Άξονες δισκόφρενων SAF διαμέτρου δίσκου 430mm.
Απόδοση άξονες Offroad.
Λέιζερ μέτρηση ανάρτησης/σασί για μείωση φθοράς ελαστικών και κατανάλωσης καυσίμου.
Αερανάρτηση.
Μανόμετρο φούσκας αερανάρτησης.
1ος άξονας αυτόματος ανυψωτικός, επιπλέον ηλεκτρικός έλεγχος μέσω φορτηγού, με αναγκαστική κατάβαση και βοήθημα εκκίνησης, χωρίς εγκατάσταση στο φορτηγό.
Γαλβανισμένος μηχανισμός ανύψωσης άξονα.
Υδραυλικά:
Χαμηλής πίεσης κύλινδρος max. 170 bar, σκληροχρωμιωμένη βασική βαθμίδα, με βιδωτό ρακόρ HDK, σταθερό εξάρτημα, εσωτερική διάμετρος 48 mm (χωρίς σύνδεση εύκαμπτου σωλήνα).
Λειτουργία υδραυλικού μέσω βοηθητικής εξόδου του φορτηγού.
Υδραυλική σύνδεση με σωλήνα και βιδωτό συνδετήρα HDK NW = 48 mm με ραβδωτό περικόχλιο.
Κάδος:
Στρογγυλός χάλκινος κάδος "Stone Master Design" από ανθεκτικό σε φθορές ατσάλι HB 400/450. Λοξή μπροστινή με εξωτερική βάση κυλίνδρου.
Εσωτερική πρόσβαση στην εμπρόσθια.
Greenline – κωνικό και αεροδυναμικό σχήμα κάδου.
Θέση φτυαριού και σκούπας εξωτερικά στην μπροστινή πλευρά.
"Membran" – πίσω πόρτα.
Πίσω πόρτα ως υδραυλικό πίσω κάλυμμα με μεγάλο άνοιγμα προς τα πάνω, περίπου 2200 mm ελεύθερο ύψος διέλευσης.
Προστατευτικό κάλυμμα για πίσω πόρτα.
Λαστιχένια στεγανοποίηση πίσω πόρτας – σημείωση! Χωρίς εγγύηση στεγανοποίησης!
Αντοχή σε θερμότητα έως 170°C max!
Πλαϊνά τοιχώματα πάχους 4 mm, δάπεδο 4/5 mm, κατασκευή με βέλτιστη αντοχή και βάρος.
Fliegl S.T.E.P. – αναδιπλούμενη μπροστινή πλατφόρμα με σκάλα για πλαϊνή πρόσβαση αριστερά (μόνο σε συνδυασμό με "Flip Top Schiebeverdeck").
Χωρίς μόνωση, δεν τυπώνεται.
"Flip Top Schiebeverdeck" (συρόμενο τάραγμα οροφής), αυτόματο πίσω κλείδωμα τύπου αναδιπλούμενου τόξου. Η οροφή μετακινείται μπροστά. Ηλεκτρικός μηχανισμός με 7πολικό φις (φορτιστής) μπροστά, χωρίς καλώδιο (Pin1: +/ Pin3:-), μαζί με ελεύθερη πρίζα για τον ελκυστήρα, χωρίς εγκατάσταση στο φορτηγό, χειρισμός στον επικαθήμενο ή με ασύρματο τηλεχειριστήριο.
Σύνδεση 7-πολική με σπιράλ προς το φορτηγό για το τάραγμα οροφής. Πρίζα στο φορτηγό πρέπει να υπάρχει (Pin1: +/ Pin3:-).
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Fgsdjxclg Sjpfx Aaaeh
Κατασκευή συγκολλητού λεπτόκοκκου χάλυβα, πλάκα ζεύξης με αντικαταστάσιμη πείρο (king pin) 2".
Καμπύλο, πατενταρισμένο μπροστινό τελείωμα.
24 τόνων, 2-ταχυτήτων στήριγμα με μοχλό χειρισμού από τη μία πλευρά, ημικυκλικό κάτω τμήμα και ευθεία πλάκα σύνδεσης, με αντιστάθμιση ώθησης.
Αποσύνδεση (αποσάθρωση) υπό φορτίο δεν είναι δυνατή, σε αποσυνδεδεμένη κατάσταση το όχημα πρέπει να είναι κεκλιμένο προς τα πίσω.
Ελεύθερη ακτίνα αιώρησης προς τα πίσω περίπου 2100 mm στη πίσω θέση και περίπου 2600 mm στην εμπρόσθια.
2 τάκοι με βάση στήριξης.
Πλευρική προστασία από αλουμίνιο.
Πίσω προστατευτικό αμαξώματος αναδιπλούμενο πνευματικά, χειρισμός μέσω διακόπτη στον ελκυστήρα στο PIN 14 (χωρίς εγκατάσταση στο φορτηγό) και χειροκίνητα επάνω στο όχημα.
Ημι-καλύμματα φτερών (καμάρες), με λαστιχένια προστατευτικά μόνο στον τελευταίο άξονα.
Γάντζος ρυμούλκησης πίσω (εκτός Revolution).
Άξονες & ανάρτηση:
Άξονες δισκόφρενων SAF διαμέτρου δίσκου 430mm.
Απόδοση άξονες Offroad.
Λέιζερ μέτρηση ανάρτησης/σασί για μείωση φθοράς ελαστικών και κατανάλωσης καυσίμου.
Αερανάρτηση.
Μανόμετρο φούσκας αερανάρτησης.
1ος άξονας αυτόματος ανυψωτικός, επιπλέον ηλεκτρικός έλεγχος μέσω φορτηγού, με αναγκαστική κατάβαση και βοήθημα εκκίνησης, χωρίς εγκατάσταση στο φορτηγό.
Γαλβανισμένος μηχανισμός ανύψωσης άξονα.
Υδραυλικά:
Χαμηλής πίεσης κύλινδρος max. 170 bar, σκληροχρωμιωμένη βασική βαθμίδα, με βιδωτό ρακόρ HDK, σταθερό εξάρτημα, εσωτερική διάμετρος 48 mm (χωρίς σύνδεση εύκαμπτου σωλήνα).
Λειτουργία υδραυλικού μέσω βοηθητικής εξόδου του φορτηγού.
Υδραυλική σύνδεση με σωλήνα και βιδωτό συνδετήρα HDK NW = 48 mm με ραβδωτό περικόχλιο.
Κάδος:
Στρογγυλός χάλκινος κάδος "Stone Master Design" από ανθεκτικό σε φθορές ατσάλι HB 400/450. Λοξή μπροστινή με εξωτερική βάση κυλίνδρου.
Εσωτερική πρόσβαση στην εμπρόσθια.
Greenline – κωνικό και αεροδυναμικό σχήμα κάδου.
Θέση φτυαριού και σκούπας εξωτερικά στην μπροστινή πλευρά.
"Membran" – πίσω πόρτα.
Πίσω πόρτα ως υδραυλικό πίσω κάλυμμα με μεγάλο άνοιγμα προς τα πάνω, περίπου 2200 mm ελεύθερο ύψος διέλευσης.
Προστατευτικό κάλυμμα για πίσω πόρτα.
Λαστιχένια στεγανοποίηση πίσω πόρτας – σημείωση! Χωρίς εγγύηση στεγανοποίησης!
Αντοχή σε θερμότητα έως 170°C max!
Πλαϊνά τοιχώματα πάχους 4 mm, δάπεδο 4/5 mm, κατασκευή με βέλτιστη αντοχή και βάρος.
Fliegl S.T.E.P. – αναδιπλούμενη μπροστινή πλατφόρμα με σκάλα για πλαϊνή πρόσβαση αριστερά (μόνο σε συνδυασμό με "Flip Top Schiebeverdeck").
Χωρίς μόνωση, δεν τυπώνεται.
"Flip Top Schiebeverdeck" (συρόμενο τάραγμα οροφής), αυτόματο πίσω κλείδωμα τύπου αναδιπλούμενου τόξου. Η οροφή μετακινείται μπροστά. Ηλεκτρικός μηχανισμός με 7πολικό φις (φορτιστής) μπροστά, χωρίς καλώδιο (Pin1: +/ Pin3:-), μαζί με ελεύθερη πρίζα για τον ελκυστήρα, χωρίς εγκατάσταση στο φορτηγό, χειρισμός στον επικαθήμενο ή με ασύρματο τηλεχειριστήριο.
Σύνδεση 7-πολική με σπιράλ προς το φορτηγό για το τάραγμα οροφής. Πρίζα στο φορτηγό πρέπει να υπάρχει (Pin1: +/ Pin3:-).
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2006
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 36482... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα