Μεταχειρισμένο Castotig 1601 Dc προς πώληση (4.898)
Ταξινόμηση αποτελεσμάτων
- Χαμηλότερη τιμή Υψηλότερη τιμή
- Νεότερες αγγελίες Παλαιότερες αγγελίες
- Η μικρότερη απόσταση Μέγιστη απόσταση
- Πιο πρόσφατο έτος κατασκευής Παλαιότερο έτος κατασκευής
- Τελευταία ενημέρωση Παλιότερη ενημέρωση
- Κατασκευαστές από Α έως Ω Κατασκευαστής από Z σε A
- Συνάφεια
- Χαμηλότερη τιμή
- Τιμή
- Υψηλότερη τιμή
- Τιμή
- Νεότερες αγγελίες
- Ημερομηνία ανάρτησης
- Παλαιότερες αγγελίες
- Ημερομηνία ανάρτησης
- Η μικρότερη απόσταση
- Απόσταση
- Μέγιστη απόσταση
- Απόσταση
- Πιο πρόσφατο έτος κατασκευής
- Έτος κατασκευής
- Παλαιότερο έτος κατασκευής
- Έτος κατασκευής
- Τελευταία ενημέρωση
- Τελευταία ενημέρωση
- Παλιότερη ενημέρωση
- Τελευταία ενημέρωση
- Κατασκευαστές από Α έως Ω
- Κατασκευαστής
- Κατασκευαστής από Z σε A
- Κατασκευαστής
- Ονομασία από Α έως Ω
- Ονομασία
- Ονομασία από το Ζ έως το Α
- Ονομασία
- Μοντέλο από Α έως Ω
- Μοντέλο
- Μοντέλο από Z έως A
- Μοντέλο
- Χαμηλότερη αναφορά
- αναφορά
- Υψηλότερη σύσταση
- αναφορά
- Η συντομότερη διάρκεια λειτουργίας
- Χρόνος λειτουργίας
- Μεγαλύτερη διάρκεια λειτουργίας
- Χρόνος λειτουργίας
- Συνάφεια
- Συνάφεια
μικρή αγγελία

1.356 km
αντλία ψύξης/θερμότητας
New Watercooled chiller ClimavenetaFOCS2 W H CA E 1601 441.9 kW/456.9 kW
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Έτος κατασκευής: 2016, Λειτουργικότητα: πλήρως λειτουργικό, ψυκτική ικανότητα: 441,9 kW (600,82 ίππους), τύπος ψύξης: νερό, συνολικό βάρος: 3.570 κιλ, συνολικό πλάτος: 1.000 χιλ., συνολικό μήκος: 4.200 χιλ., συνολικό ύψος: 2.200 χιλ., διάρκεια εγγύησης: 6 μήνες, θερμαντική ισχύς: 456,9 kW (621,21 ίππους), Υδρόψυκτος ψύκτης/αντλία θερμότητας Climaveneta FOCS2 W H CA E 1601 441,9 kW/456,9 kW
Hsdjwyvnqepfx Aaaofn
Ψυκτική ικανότητα: 441,9 kW / 125,65 τόνοι (12/7 — 35°C)
Θερμική ικανότητα: 456,9 kW / 129,92 τόνοι (40/45 —7°C)
Έτος κατασκευής: 2016
Επιλογές: Αντλία θερμότητας. Οικονομητής.
Ψυκτικό κύκλωμα: 1 τεμ.
Εναλλάκτης θερμότητας: Κέλυφος και σωλήνας
Συμπιεστές: 1 τεμ. Bitzer CSW9563-140CVY-40D (κοχλίας)
Τύπος ψυκτικού: R134a
Διαστάσεις: 4,2×1×2,2 μ
Βάρος: 3570 kg
Κατάσταση: Outlet
μικρή αγγελία

1.891 km
Κινητήρας ταχυτήτων DC
Winkelmann SEWGNRE GFZ 160 12/3/2
Κλήση
Έτος κατασκευής: 1986, Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Κινητήρας DC, μοτέρ γραναζιού, ηλεκτρικός κινητήρας, κινητήρας συνεχούς ρεύματος - Ταχύτητα: 200 / 2000-3000 σ.α.λ. - Ισχύς: 3,2 KW - Κατασκευή: B3 - Άξονας διαμέτρου: mm 50 mm - Κατηγορία προστασίας: IP 44 - Βάρος: 220 kg
Hjdpfx Ajb A Ixaoaajfn
μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Έτος κατασκευής: 2024, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.110 χιλ., συνολικό μήκος: 8.045 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλευρική μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
Hedpfx Aajxd Hutoaefn
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Ξηροί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – σε ταχύτητα (Nm – rpm): 945 – 1500
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος μετάδοσης: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στο εξαιρετικό
διαστασιολογημένα και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη.
Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, με αποτέλεσμα έως και πέντε τοις εκατό λιγότερη κατανάλωση ενέργειας χωρίς μείωση της απόδοσης.

Μάθετε τώρα
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Καταχωρίστε αγγελία τώρα
*ανά αγγελία/μήνα
μικρή αγγελία

1.190 km
Περονοφόρο ανυψωτικό βαρέως τύπου - Diesel
KalmarDCG 160-12 - NEUGERÄT !! - TRIPLEX 5,5 m
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Λειτουργικότητα: πλήρως λειτουργικό, Έτος κατασκευής: 2024, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.500 χιλ., ελεύθερη ανύψωση: 1.830 χιλ., τύπος καυσίμου: ντίζελ, τύπος ιστού: τρίπλεξ, ύψος κατασκευής: 3.465 χιλ., ισχύς: 188 kW (255,61 ίππους), πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 2.500 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., τύπος μετάδοσης κίνησης: Diesel, Βαρύ περονοφόρο ανυψωτικό - Πετρέλαιο
Κέντρο βάρους φορτίου: 1200 χλστ.
Πλάτος περονών: 250 mm
Πάχος περονών: 100 mm
Τύπος ιστού: Τρίπλεξ (Triplex)
Κιβώτιο ταχυτήτων: ZF 3WG171
Κατάσταση: Καινούργιο
Τεχνική κατάσταση: Καινούργιο
Ελαστικά μπροστά τύπος: Αέρος
Ελαστικά μπροστά διάσταση: 12.00 x 20
Ελαστικά μπροστά κατάσταση: Καινούργια
Ελαστικά πίσω τύπος: Αέρος
Ελαστικά πίσω διάσταση: 12.00 x 20
Ελαστικά πίσω κατάσταση: Καινούργια
Περιγραφή: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ - Άμεση διαθεσιμότητα!!! NEW TRUCK - ready for pick up!!!
Πλευρική μετατόπιση, υδραυλικό ρύθμισης αποστάσεως περονών,
Ενισχυμένη ανυψωτική ικανότητα έως 17000 kg!!!
3η βαλβίδα, 4η βαλβίδα,
Διάταξη Kalmar Zinkenverstellgerät με πλευρική μετατόπιση, φορέας περονών με αυτόματη εξισορρόπηση κέντρου, πλάτος Β = 2500 mm
Καμπίνα Kalmar EGO με κλιματιστικό ECC, φίλτρο φρέσκου αέρα, φιμέ τζάμια και καθίσματα οδηγού Grammer Actimo XL με ανάρτηση αέρος και ενίσχυση δέρματος
Ραδιόφωνο με RDS/MP3/USB/AUX/Bluetooth/σύστημα ανοιχτής ακρόασης/streaming
Μετατροπέας τάσης 12/24V με 2 x 12V και 2 x 24V πρίζες
Ένδειξη βάρους φορτίου στην οθόνη
Διακόπτης αλλαγής κατεύθυνσης στο χειριστήριο υδραυλικών ανύψωσης
Πλέγμα προστασίας οροφής
Συσσωρευτής πίεσης για την ανύψωση
Hfedpfovpmrmex Aaasn
Ψύκτης υδραυλικού λαδιού με ανεμιστήρα
Κλίση ιστού 14° προς τα εμπρός και 10° προς τα πίσω
LED περιστροφικός φάρος, ρυθμιζόμενου ύψους
Περόνες Kalmar, μήκος 2.400 x 250 x 100 mm
Υψωμένη εισαγωγή αέρα φίλτρου με προδιαχωριστή
Λασπωτήρες στον άξονα μετάδοσης και στον άξονα διεύθυνσης
Αντιολισθητική επίστρωση στα μπροστινά καλύμματα τροχών και στο ρεζερβουάρ
2 πρόσθετοι LED προβολείς στον ιστό κάτω από τα στάνταρ φώτα
2 πρόσθετοι LED προβολείς στις εμπρός γωνίες καμπίνας ως προς την κατεύθυνση οδήγησης
Ηλεκτρική αντλία καμπίνας
Blue Spot πίσω
Αυτόματο κεντρικό σύστημα λίπανσης στον άξονα διεύθυνσης και φορέα περονών/ιστό
Σύστημα πυρόσβεσης
Μπροστινή και οπίσθια κάμερα με οθόνη (έγχρωμη) στην καμπίνα
μικρή αγγελία

1.818 km
Περονοφόρο όχημα
KalmarDCG 160-12 | 2025
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Έτος κατασκευής: 2025, ύψος ανύψωσης: 4.000 χιλ., τύπος καυσίμου: ντίζελ, ισχύς: 168 kW (228,42 ίππους), κατασκευαστής κινητήρων: Cummins B6.7, τύπος μετάδοσης: υδροστατικός, μήκος περονών: 2.400 χιλ., Βάρη
Καθαρό βάρος: 23.700 kg
Hsdoxb Sv Repfx Aaaefn
Λειτουργικά
Ανυψωτική ικανότητα: 16.000 kg
Ύψος κατασκευής: 369,5 cm
CE σήμανση: ναι
Κατάσταση
Γενική κατάσταση: πολύ καλή
Τεχνική κατάσταση: πολύ καλή
Οπτική κατάσταση: πολύ καλή
Περισσότερες πληροφορίες
Κατάσταση μπροστινών ελαστικών: 100
Κατάσταση πίσω ελαστικών: 100
Μπροστινά ελαστικά: 12.00x20/20PR
Πίσω ελαστικά: 12.00x20/20PR
Διαστάσεις μεταφοράς (Μ x Π x Υ): 6,10 × 2,54 × 3,15
Χώρα παραγωγής: Σουηδία
Περισσότερες πληροφορίες
Επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της Collé Sittard για επιπλέον πληροφορίες.
Ανακαλύψτε περισσότερα μεταχειρισμένα μηχανήματα
μικρή αγγελία

1.840 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Λειτουργικότητα: πλήρως λειτουργικό, Έτος κατασκευής: 2019, ώρες λειτουργίας: 5.098 h, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 3.320 χιλ., ελεύθερη ανύψωση: 1.700 χιλ., τύπος καυσίμου: ντίζελ, τύπος ιστού: διπλός, ύψος κατασκευής: 3.320 χιλ., πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 2.500 χιλ., μήκος περονών: 2.500 χιλ., κενό βάρος: 23.920 κιλ, συνολικό μήκος: 5.300 χιλ., τύπος μετάδοσης κίνησης: Diesel, πλάτος κατασκευής: 2.550 χιλ., περονοφόρα ανυψωτικά ντίζελ
Κέντρο φόρτωσης: 1200
Πλάτος πιρουνιού: 250 mm
Πάχος πιρουνιού: 100 mm
Τύπος ιστού: Duplex
Hsdpjwdkqzjfx Aaaefn
Κατάσταση: Έτοιμο για χρήση και πλήρως λειτουργικό
Τεχνική κατάσταση: πολύ καλή
Τύπος μπροστινών ελαστικών: Superelastic
Διαστάσεις μπροστινών ελαστικών: 12.00-20
Τύπος πίσω ελαστικών: Superelastic
Μέγεθος πίσω ελαστικών: 12.00-20
Περιγραφή: Εκτός από αυτό το μοντέλο της Kalmar, διαθέτουμε περίπου 200 περονοφόρα ανυψωτικά βαρέως τύπου, συμπαγή περονοφόρα ανυψωτικά, περονοφόρα ανυψωτικά και πλευρικούς φορτωτές στην αποθήκη μας στο Αμβούργο και το Γκντανσκ. Επισκεφτείτε την αρχική μας σελίδα - η sago-online αγορά ενοικίασης και χρηματοδότηση με ευνοϊκές συνθήκες είναι πάντα δυνατές για εμάς. Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να αγοράσουμε το μεταχειρισμένο αυτοκίνητό σας σε ανοιχτή βάση, ακόμη και χωρίς να αγοράσετε ένα όχημα από εμάς. Ο ιδιοκτήτης μας, κ. Peter Sawitzki, θα χαρεί να σας συμβουλεύσει λεπτομερώς σχετικά με αυτό το DCG 160-12 P.S.: Το master workshop μας ειδικεύεται σε επισκευές, συντήρηση, γενικές επισκευές και ειδική κατασκευή για περονοφόρα ανυψωτικά από 8 τόνους. ειδικευμένος. Θα χαρούμε επίσης να παρουσιάσουμε το όχημά σας προς πώληση με προμήθεια.
Πλαϊνή αλλαγή, ρυθμιστής θέσης περόνης,
Θέρμανση, πλήρης καμπίνα, πλήρης δωρεάν ανελκυστήρας,
μικρή αγγελία

1.898 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCE 160-12
Κλήση
Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Λειτουργικότητα: πλήρως λειτουργικό, Έτος κατασκευής: 2004, ώρες λειτουργίας: 1.998 h, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.500 χιλ., τύπος καυσίμου: ντίζελ, τύπος ιστού: πρότυπο, ύψος κατασκευής: 3.940 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., τύπος μετάδοσης κίνησης: Diesel, Περονοφόρο ανυψωτικό ντίζελ
Τύπος ιστού: Τυποποιημένο
Hedpfxexc Rv Sj Aaajfn
Κατάσταση: Έτοιμο για χρήση και πλήρως λειτουργικό
Τεχνική κατάσταση: καλή
Πλευρικός μετατοπισμός, ρυθμιστής θέσης πιρουνιού,
3η βαλβίδα, 4η βαλβίδα, θέρμανση, πλήρης καμπίνα,
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 2708, Έτος κατασκευής: 2023, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.000 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 200 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., συνολικό μήκος: 5.700 χιλ., συνολικό πλάτος: 2.560 χιλ., λειτουργικό βάρος: 22.400 κιλ, επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Engine heater, Centralized greasing system, Εξοπλισμός: φωτισμός, Kalmar DCG160-12 από την Uniktruck
Hfsdpsquwl Asfx Aaasn
μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Έτος κατασκευής: 2020, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.600 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., συνολικό μήκος: 8.670 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλαϊνή μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Στεγνοί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – στις στροφές (Nm – rpm): 945 – 1500
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
Hodpfxjxd Hqhj Aaajfn
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στις άριστες διαστάσεις και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη. Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, η οποία μειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και πέντε τοις εκατό χωρίς
Περιορισμός απόδοσης.
μικρή αγγελία

1.818 km
Περονοφόρο όχημα
KalmarDCG 160-12 | 2017
Κλήση
Κατάσταση: πολύ καλή (μεταχειρισμένο), Έτος κατασκευής: 2017, ύψος ανύψωσης: 4.000 χιλ., τύπος καυσίμου: ντίζελ, τύπος ιστού: διπλός, ισχύς: 168 kW (228,42 ίππους), κατασκευαστής κινητήρων: Volvo TAD871VE (Turbo-Intercooler), τύπος μετάδοσης: υδροστατικός, μήκος περονών: 1.800 χιλ., Βάρη
Βάρος χωρίς φορτίο: 22.400 kg
Λειτουργικά χαρακτηριστικά
Ικανότητα ανύψωσης: 16.000 kg
Ύψος κατασκευής: 369,5 cm
Σήμανση CE: ναι
Κατάσταση
Τεχνική κατάσταση: πολύ καλή
Οπτική κατάσταση: πολύ καλή
Hjdpsxf Ecxofx Aaasfn
Πρόσθετες πληροφορίες
Κατάσταση ελαστικών εμπρός: 85
Κατάσταση ελαστικών πίσω: 85
Ελαστικά εμπρός: 12.00 × 20 / 20PR
Ελαστικά πίσω: 12.00 × 20 / 20PR
Διαστάσεις μεταφοράς (Μ x Π x Υ): 5,575 x 2,54 x 2,92 m
Φορτιστής μάρκας: Kessler D81
Χώρα παραγωγής: SE
Περισσότερες πληροφορίες
Επικοινωνήστε με το Τμήμα Πωλήσεων Collé Sittard για περαιτέρω πληροφορίες.
μικρή αγγελία

1.840 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Λειτουργικότητα: πλήρως λειτουργικό, Έτος κατασκευής: 2016, ώρες λειτουργίας: 28.828 h, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 3.000 χιλ., τύπος καυσίμου: ντίζελ, τύπος ιστού: πρότυπο, ύψος κατασκευής: 3.200 χιλ., πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 2.600 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., κενό βάρος: 23.120 κιλ, συνολικό μήκος: 5.575 χιλ., τύπος μετάδοσης κίνησης: Diesel, πλάτος κατασκευής: 2.540 χιλ., Περονοφόρο ανυψωτικό ντίζελ
Κέντρο βάρους φορτίου: 1200
Πλάτος πιρουνιού: 350 mm
Πάχος πιρουνιού: 75 mm
Τύπος ιστού: Τυποποιημένος
Κατάσταση: Έτοιμο για χρήση και πλήρως λειτουργικό
Τεχνική κατάσταση: Πολύ καλή
Hedpfx Aaeu Dzg Seajfn
Τύπος μπροστινών ελαστικών: Πνευματικά
Μέγεθος μπροστινών ελαστικών: 12.00-20
Τύπος πίσω ελαστικών: Πνευματικά
Μέγεθος πίσω ελαστικών: 12.00-20
Περιγραφή: Εκτός από αυτό το μοντέλο της Kalmar, διαθέτουμε περίπου 200 περονοφόρα οχήματα βαρέως τύπου, συμπαγή περονοφόρα οχήματα, περονοφόρα οχήματα & φορτωτές πλευρικής φόρτωσης στην αποθήκη μας στο Αμβούργο και το Γκντανσκ. Επισκεφθείτε την αρχική μας σελίδα - sago-online Η αγορά με μίσθωση & η χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους είναι δυνατή για εμάς ανά πάσα στιγμή. Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να αγοράσουμε δωρεάν το μεταχειρισμένο σας φορτηγό, ακόμη και χωρίς να αγοράσετε όχημα από εμάς. Ο ιδιοκτήτης μας κ. Peter Sawitzki θα χαρεί να σας συμβουλεύσει λεπτομερώς για αυτό το DCG160-12 P.S.: Το κύριο εργαστήριο περονοφόρων οχημάτων μας ειδικεύεται στην επισκευή, συντήρηση, επισκευή και ειδική κατασκευή περονοφόρων οχημάτων από 8 έως. Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να εκθέσουμε το όχημά σας προς πώληση με προμήθεια.
Πλευρική μετατόπιση, τοποθετητής πιρουνιών,
Πιρούνι NIVO
θέρμανση, πλήρης καμπίνα,
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 3330, Έτος κατασκευής: 2024, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.630 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 200 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., συνολικό μήκος: 5.700 χιλ., συνολικό πλάτος: 2.600 χιλ., λειτουργικό βάρος: 22.520 κιλ, επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Warning triangle, Dual tread, Centralized greasing system, Front mud guards, Fire extinguisher , Rear mud guards, Hydraulic sliding cabin, Weight system, Εξοπλισμός: φωτισμός, Kalmar DCG160-12 από την Uniktruck
Hsdeul D N Rjpfx Aaasfn
μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Έτος κατασκευής: 2020, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.110 χιλ., συνολικό μήκος: 8.100 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλαϊνή μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
Hfodjxd Hnmepfx Aaaen
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Στεγνοί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – στις στροφές (Nm – rpm): 945 – 1500
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στις άριστες διαστάσεις και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη. Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, η οποία μειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και πέντε τοις εκατό χωρίς
Περιορισμός απόδοσης.
μικρή αγγελία

1.818 km
Περονοφόρο όχημα
KalmarDCG 160-12 | 2025
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Έτος κατασκευής: 2025, ύψος ανύψωσης: 4.500 χιλ., τύπος καυσίμου: ντίζελ, τύπος ιστού: τρίπλεξ, ισχύς: 168 kW (228,42 ίππους), κατασκευαστής κινητήρων: Cummins B6,7 Stage V, τύπος μετάδοσης: υδροστατικός, μήκος περονών: 2.400 χιλ., Βάρη
Βάρος χωρίς φορτίο: 22.400 kg
Μπαταρία
Μπαταρία: Έτος κατασκευής 2025
Λειτουργικά χαρακτηριστικά
Ικανότητα ανύψωσης: 16.000 kg
Ύψος κατασκευής: 313 cm
Σήμανση CE: ναι
Κατάσταση
Γενική κατάσταση: πολύ καλή
Τεχνική κατάσταση: πολύ καλή
Οπτική κατάσταση: πολύ καλή
Hodjxf Ea Djpfx Aaajfn
Περισσότερες πληροφορίες
Κατάσταση ελαστικών εμπρός: 100
Κατάσταση ελαστικών πίσω: 100
Ελαστικά εμπρός: 12.00x20/20PR
Ελαστικά πίσω: 12.00x20/20PR
Διαστάσεις μεταφοράς (Μ x Π x Υ): 5,575x2,54x2,92
Χώρα παραγωγής: SE
Περισσότερες πληροφορίες
Επικοινωνήστε με το Τμήμα Πωλήσεων Collé Sittard για περισσότερες πληροφορίες.
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 2707, Έτος κατασκευής: 2023, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.000 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 200 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., συνολικό μήκος: 5.700 χιλ., συνολικό πλάτος: 2.560 χιλ., λειτουργικό βάρος: 22.400 κιλ, επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Engine heater, Centralized greasing system, Εξοπλισμός: φωτισμός, Kalmar DCG160-12 από την Uniktruck
Hodpfxsquwlxo Aaasfn
μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Έτος κατασκευής: 2023, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.540 χιλ., συνολικό μήκος: 8.090 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλευρική μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Ξηροί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – σε ταχύτητα (Nm – rpm): 945 – 1500
Hfsdpfxoxd Hk Is Aaaen
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος μετάδοσης: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στο εξαιρετικό
διαστασιολογημένα και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη.
Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, με αποτέλεσμα έως και πέντε τοις εκατό λιγότερη κατανάλωση ενέργειας χωρίς μείωση της απόδοσης.
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 3425, Έτος κατασκευής: 2013, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.130 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 250 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., συνολικό μήκος: 5.700 χιλ., συνολικό πλάτος: 2.600 χιλ., λειτουργικό βάρος: 23.860 κιλ, επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Centralized greasing system, NATO-socket, Manual sliding cabin, Dual tread, Front mud guards, Εξοπλισμός: φωτισμός, Kalmar DCG160-12 από την Uniktruck
Hfodpewkvzfofx Aaaon
μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Έτος κατασκευής: 2020, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.080 χιλ., συνολικό μήκος: 8.520 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλαϊνή μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Στεγνοί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – στις στροφές (Nm – rpm): 945 – 1500
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
Hfsdsxd E Rgopfx Aaasn
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στις άριστες διαστάσεις και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη. Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, η οποία μειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και πέντε τοις εκατό χωρίς
Περιορισμός απόδοσης.
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCD160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 2439, Έτος κατασκευής: 2001, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.090 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 250 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., συνολικό μήκος: 5.400 χιλ., συνολικό πλάτος: 2.560 χιλ., λειτουργικό βάρος: 24.320 κιλ, επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Engine heater, Kalmar DCD160-12 από την Uniktruck
Hfsdjquwg Nopfx Aaaen
μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Έτος κατασκευής: 2024, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.555 χιλ., συνολικό μήκος: 8.100 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλευρική μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Ξηροί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – σε ταχύτητα (Nm – rpm): 945 – 1500
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος μετάδοσης: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
Hjdpoxd Etuofx Aaaefn
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στο εξαιρετικό
διαστασιολογημένα και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη.
Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, με αποτέλεσμα έως και πέντε τοις εκατό λιγότερη κατανάλωση ενέργειας χωρίς μείωση της απόδοσης.
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCE160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 3152, Έτος κατασκευής: 2005, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.540 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, πλάτος πλαισίου ανυψωτικού: 250 χιλ., μήκος περονών: 1.600 χιλ., συνολικό μήκος: 5.700 χιλ., συνολικό πλάτος: 2.550 χιλ., επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Dual tread, Εξοπλισμός: φωτισμός, Kalmar DCE160-12 από το Uniktruck
Hodpsul Dy Nsfx Aaajfn
Σήμα εμπιστοσύνης
Αντιπρόσωποι πιστοποιημένοι από την Machineseeker

μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: μεταχειρισμένο, Έτος κατασκευής: 2023, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.260 χιλ., μήκος περονών: 2.400 χιλ., συνολικό μήκος: 7.410 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλαϊνή μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Στεγνοί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
Hfedpfx Aaoxd Eqaeaen
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – στις στροφές (Nm – rpm): 945 – 1500
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στις άριστες διαστάσεις και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη. Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, η οποία μειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και πέντε τοις εκατό χωρίς
Περιορισμός απόδοσης.
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 3441, Έτος κατασκευής: 2013, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.000 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, συνολικό μήκος: 5.700 χιλ., λειτουργικό βάρος: 24.000 κιλ, επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Centralized greasing system, NATO-socket, Manual sliding cabin, Dual tread, Εξοπλισμός: φωτισμός, Kalmar DCG160-12 από την Uniktruck
Hfsdpfewkvz Eex Aaaon
μικρή αγγελία

1.459 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG 160-12
Κλήση
Κατάσταση: καινούργιο, Έτος κατασκευής: 2023, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 5.440 χιλ., συνολικό μήκος: 8.520 χιλ., · Πλάτος τροχιάς (c-c), εμπρός – πίσω (mm) 1855 – 1960
· Ακτίνα στροφής, έξω – μέσα (mm) 5175 – 600
· Ύψος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3395
· Πλάτος με κλίση καμπίνας, μέγ. EGO καμπίνα, OHG (mm) 3380
· Ελάχιστο πλάτος διαδρόμου εργασίας για στοίβαξη 90° (mm) 8770
· Κλίση ιστού, εμπρός – πίσω (°) 5 – 10
· Πλευρική μετατόπιση ± με πλάτος πάνω από τη λεπίδα του πιρουνιού (mm) 415 – 1530
· Φορτίο μπροστινού άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 10500
· Φορτίο μπροστινού άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 35800
· Φορτίο πίσω άξονα, χωρίς φορτίο (kg) 11900
· Φορτίο πίσω άξονα, με ονομαστικό φορτίο (kg) 2600
· Υδραυλικό σερβο - τιμόνι πίεσης αέρα (Mpa).
· Τύπος – τροχοί με πέδηση Δισκόφρενα με ψύξη λαδιού (wet disc brakes) – κινητήριοι τροχοί
· Τύπος – τροχοί πέδησης Ξηροί τροχοί δισκόφρενου με ελατήριο – κινητήριοι τροχοί
· Υδραυλική πίεση Μέγιστη (Mpa) 18
· Ποσότητα υδραυλικού λαδιού (l) 220
· Χωρητικότητα δεξαμενής (l) 170
· Τόμος AdBlue* (l) 15
· Απόδοση κινητήρα ISO 3046 – σε ταχύτητα (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Ροπή ISO 3046 – σε ταχύτητα (Nm – rpm): 945 – 1500
· Αριθμός κυλίνδρων – μετατόπιση κυλίνδρου (cm³) 6 – 6702
· Κατανάλωση καυσίμου, κανονικό στυλ οδήγησης (l/h) 8-10
· Τύπος συμπλέκτη: μετατροπέας ροπής
· Τύπος μετάδοσης: Hydrodynamic Powershift
· Αριθμός ταχυτήτων, εμπρός – όπισθεν: 3 - 3
· Τύπος Εναλλάκτη – Ισχύς (W) AC-1960
· Μπαταρία εκκίνησης: τάση – χωρητικότητα (V – Ah) 2×12 – 150
· Εργονομικό τιμόνι: Είναι ρυθμιζόμενο και μπορεί να διπλωθεί και στη μία πλευρά. Αυτό μειώνει την καταπόνηση του οδηγού κατά την οδήγηση και το backup.
· Άνετα πεντάλ: Ένα νέο, ευέλικτο και ασφαλές σύστημα πεντάλ με ρυθμιζόμενη γωνία πεντάλ. Βελτιώνει την εργονομία και ελαχιστοποιεί την καταπόνηση των ποδιών του αναβάτη.
· Υαλοκαθαριστήρες υψηλής απόδοσης: Παρέχουν 90% κάλυψη του κυρτού παρμπρίζ. Οι υαλοκαθαριστήρες οροφής είναι επίσης ενσωματωμένοι.
· Εργονομικό κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών: Περιστρεφόμενο και πλήρως ενσωματωμένο.
· Πακέτο κλίματος: Ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα κλιματισμού που ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις της κλιματιζόμενης καμπίνας EGO. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντικατάσταση φίλτρου χωρίς προβλήματα στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος. Πλήρης οδηγική άνεση χάρη στο εξαιρετικό
διαστασιολογημένα και κατασκευασμένα συγκροτήματα.
· Κονσόλα ελέγχου: Εύκολη ρύθμιση, προσαρμογή, χρήση και κατανόηση. Όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, διακόπτες, μοχλοί και ενδείξεις είναι εύκολα προσβάσιμα για αποτελεσματική εργασία.
· Πίνακας ελέγχου: Η τέλεια μονάδα για οδηγούς που χρησιμοποιούν το μίνι τιμόνι ή το μοχλό τιμονιού. Ενσωματωμένα κουμπιά διακόπτη.
Πλήρως ρυθμιζόμενο και ξεχωριστά ελεγμένο για βέλτιστη εργονομία. Το εργονομικό τιμόνι αναδιπλώνεται προς τα εμπρός χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα.
Hfodsxd Ec Ajpfx Aaaen
· Βελτιστοποιημένη ορατότητα: Εντελώς νέος ανοιχτός σχεδιασμός. Με έξυπνα προφίλ και κυρτά παράθυρα εμπρός και πίσω. Βελτιστοποιημένη ορατότητα από όλες τις γωνίες - με εξαιρετικά καλή ορατότητα διαγώνια προς τα εμπρός και πίσω. Έντονη αίσθηση εξωτερικού χώρου
· Οι νέοι κινητήρες ντίζελ της Cummins για το EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Η νέα πλατφόρμα ντίζελ Cummins συνδυάζει την ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων με ένα βελτιωμένο σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης common rail (HPDR) και ένα φίλτρο σωματιδίων. Αυτό επιτρέπει καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση, με αποτέλεσμα έως και πέντε τοις εκατό λιγότερη κατανάλωση ενέργειας χωρίς μείωση της απόδοσης.
μικρή αγγελία

2.069 km
Περονοφόρα περονοφόρα ανυψωτικά
KalmarDCG160-12
Κλήση
Κατάσταση: καλή (μεταχειρισμένη), αριθμός μηχανήματος/οχήματος: 3439, Έτος κατασκευής: 2012, ωφελιμο φορτίο: 16.000 κιλ, ύψος ανύψωσης: 4.000 χιλ., τύπος ιστού: διπλός, συνολικό μήκος: 5.700 χιλ., λειτουργικό βάρος: 24.020 κιλ, επιπρόσθετα χαρακτηριστικά εξοπλισμού: Centralized greasing system, NATO-socket, Dual tread, Εξοπλισμός: φωτισμός, Kalmar DCG160-12 από την Uniktruck
Hfodswkvzropfx Aaasn
Διευκολύνουμε την αναζήτησή σας: "castotig 1601 dc"
Λαμβάνετε άμεσα και δωρεάν νέες προσφορές μέσω email.
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να τερματίσετε εύκολα την αναζήτηση.
Μεταχειρισμένο Castotig 1601 Dc (4.898)
Τώρα πραγματοποιήστε πλήρη αναζήτηση στο Machineseeker με περισσότερες από 200.000 μεταχειρισμένες μηχανές.Περιηγηθείτε στις πιο δημοφιλείς ονομασίες μηχανημάτων:

Μάθετε τώρα
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Καταχωρίστε αγγελία τώρα
*ανά αγγελία/μήνα