ΕξώθησηςCoperion
ZSK 83
Εξώθησης
Coperion
ZSK 83
Έτος κατασκευής
1996
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Arnsberg 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία:
- Am stillen Bach 5a, 59757 Arnsberg, DE
Κλήση
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A1878475
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 18.09.2024
Περιγραφή
WP ZSK 83 εξωθητής
Το μηχάνημα διαθέτει 2 ερμάρια ελέγχου (έλεγχος/θέρμανση και μετατροπέας ισχύος για κινητήρα συνεχούς ρεύματος ABB), πίνακα ελέγχου, ανεμιστήρα κινητήρα και σύστημα ογκομετρικής ακριβούς δοσομέτρησης. Το μηχάνημα συνοδεύεται από συνολικά 3 ζεύγη εξοπλισμένων αξόνων κοχλία (δεν περιλαμβάνονται στην τιμή).
Το μηχάνημα δεν διαθέτει συνεχές πλαίσιο βάσης, δηλαδή το κιβώτιο ταχυτήτων και το τμήμα διεργασίας έχουν κοινό πλαίσιο βάσης το οποίο στερεώνεται στο δάπεδο με χαλύβδινα στηρίγματα. Ο κινητήρας κάθεται ξεχωριστά στη χαλύβδινη πλατφόρμα και συνδέεται με το πρωτεύον κιβώτιο ταχυτήτων της Lenze μέσω ιμάντων σφηνοειδούς σχήματος.
Το ίδιο το μηχάνημα είναι του 1979, τα ερμάρια ελέγχου, συμπεριλαμβανομένου του μετατροπέα ισχύος ABB και του κινητήρα κίνησης, ανανεώθηκαν μετά το 1996 και σήμερα παρουσιάζουν περίπου 56.000 ώρες λειτουργίας. Το πρωτεύον κιβώτιο ταχυτήτων Lenze αντικαταστάθηκε το 2011, τα έδρανα στο κιβώτιο ταχυτήτων Duo αντικαταστάθηκαν επίσης το 2011. Τα επιμέρους περιβλήματα των τμημάτων διεργασίας στην περιοχή τήξης αντικαταστάθηκαν για τελευταία φορά το 2011.
Fgedjb Hmrnjpfx Aaaeh
Το ψυγείο κυλίνδρων που απεικονίζεται στις φωτογραφίες έχει μεταφερθεί εσωτερικά σε ένα μικρότερο σύστημα και, ως εκ τούτου, δεν είναι διαθέσιμο.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Το μηχάνημα διαθέτει 2 ερμάρια ελέγχου (έλεγχος/θέρμανση και μετατροπέας ισχύος για κινητήρα συνεχούς ρεύματος ABB), πίνακα ελέγχου, ανεμιστήρα κινητήρα και σύστημα ογκομετρικής ακριβούς δοσομέτρησης. Το μηχάνημα συνοδεύεται από συνολικά 3 ζεύγη εξοπλισμένων αξόνων κοχλία (δεν περιλαμβάνονται στην τιμή).
Το μηχάνημα δεν διαθέτει συνεχές πλαίσιο βάσης, δηλαδή το κιβώτιο ταχυτήτων και το τμήμα διεργασίας έχουν κοινό πλαίσιο βάσης το οποίο στερεώνεται στο δάπεδο με χαλύβδινα στηρίγματα. Ο κινητήρας κάθεται ξεχωριστά στη χαλύβδινη πλατφόρμα και συνδέεται με το πρωτεύον κιβώτιο ταχυτήτων της Lenze μέσω ιμάντων σφηνοειδούς σχήματος.
Το ίδιο το μηχάνημα είναι του 1979, τα ερμάρια ελέγχου, συμπεριλαμβανομένου του μετατροπέα ισχύος ABB και του κινητήρα κίνησης, ανανεώθηκαν μετά το 1996 και σήμερα παρουσιάζουν περίπου 56.000 ώρες λειτουργίας. Το πρωτεύον κιβώτιο ταχυτήτων Lenze αντικαταστάθηκε το 2011, τα έδρανα στο κιβώτιο ταχυτήτων Duo αντικαταστάθηκαν επίσης το 2011. Τα επιμέρους περιβλήματα των τμημάτων διεργασίας στην περιοχή τήξης αντικαταστάθηκαν για τελευταία φορά το 2011.
Fgedjb Hmrnjpfx Aaaeh
Το ψυγείο κυλίνδρων που απεικονίζεται στις φωτογραφίες έχει μεταφερθεί εσωτερικά σε ένα μικρότερο σύστημα και, ως εκ τούτου, δεν είναι διαθέσιμο.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Έγγραφα
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2012
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 2932 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα