Ημιρυμουλκούμενο με πλατφόρμα εργασίαςFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Ημιρυμουλκούμενο με πλατφόρμα εργασίας
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Κατάσταση
Καινούριο
Τοποθεσία
Essen 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Ημιρυμουλκούμενο με πλατφόρμα εργασίας
- Κατασκευαστής:
- FAYMONVILLE
- Κατάσταση:
- καινούργιο
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία πωλητή:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Γερμανία

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 52.810 κιλ
- Συνολικό βάρος:
- 63.000 κιλ
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Εξοπλισμός:
- ABS
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A20429910
- Αριθμός Αναφοράς:
- 36358
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 01.11.2025
Περιγραφή
Απόσπασμα εξοπλισμού
Χώρος φόρτωσης:
Χώρος φόρτωσης με δάπεδο από σκληρό ξύλο πάχους περίπου 30 mm. 10 ζεύγη δακτυλιοειδών κρίκων πρόσδεσης, αναδιπλούμενοι προς τα έξω (LC 10.000 daN).
Υδραυλικές υποστηρίξεις σέλας (± 55 kg)
TPMS:
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS) σύμφωνα με ECE R 141. Η μετάδοση των δεδομένων στον ελκυστήρα γίνεται μέσω της τυποποιημένης διεπαφής EBS κατά ISO 11992. Για σωστή ένδειξη, ο ελκυστήρας πρέπει να έχει τη δυνατότητα λήψης και απεικόνισης αυτών των δεδομένων.
Άξονες και ανάρτηση:
Άξονες BPW, τεχνική ικανότητα ανά άξονα 12.000 kg, ο πρώτος άξονας σταθερός, όλοι οι υπόλοιποι υδρο-μηχανικής υποχρεωτικής διεύθυνσης, τοποθετημένοι σε περιστρεφόμενη βάση (turntable). Αεροανάρτηση με βαλβίδα ανύψωσης/καθόδου. Εργαλεία αξόνων.
Ελαστικά:
Διάσταση 445/65 R 22.5 169 K – μάρκα επιλογής μας.
Ηλεκτρική εγκατάσταση:
Ηλεκτρική εγκατάσταση σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΕΕ, φωτισμός 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
ASPÖCK-UNIBOX στη μπροστινή γραμμή σύνδεσης με πρίζες 24N, 24S & 15 πόλων. Σύνδεση σύμφωνα με ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
Hedoxttc Aopfx Adaew
15 πόλων ISO-12098
Σύστημα φρένων:
Σύστημα φρένων Wabco σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές με EBS-E (4S3M), χωρίς συνδέσεις προς τον ελκυστήρα (τράκτορα).
Μεταλλική κατασκευή:
Κατασκευή από ειδικούς χάλυβες υψηλής αντοχής. Ποιότητες χάλυβα: S355J2+N/S355MC (όριο διαρροής 355 MPa), S690QL/S700MC (όριο διαρροής 690 MPa).
Βαφή:
Ολόκληρη η μεταλλική κατασκευή, μετά τη συγκόλληση, υπόκειται σε αυτόματη αμμοβολή με μηχανή λεπίδων. Δεύτερη αμμοβολή με κορούνδιο για βέλτιστη πρόσφυση συστήματος βαφής. Τελική βαφή με δύο στρώσεις διπλής υνδρογόνου βαφής 2K, μονόχρωμη σε RAL 1007 (κίτρινο ναρκίσσου), σύμφωνα με το σύστημα RAL 841GL. Το πίσω μέρος είναι μεταλλοποιημένο και βαμμένο σε RAL 9010 (καθαρό λευκό). Ζάντες ασημί. Δεν διατίθεται μεταλλική βαφή. Η δομή της βαφής ελέγχεται με δοκιμή αλατονέφωσης κατά ISO 9227-NSS. Ειδικό κερί στεγανοποίησης κοιλοτήτων.
Συμπεριλαμβανόμενα εξαρτήματα:
- Δάπεδο χώρου φόρτωσης με σκληρό ξύλο 30 mm (± 270 kg)
- Πείρος βασιλιά 2 ιντσών
- Μία γαλβανισμένη μεταλλική εμπρόσθια διάφραγμα (EN12642-XL) ύψους περίπου 1.200 mm
- Στη γαλβανισμένη εμπρόσθια γραμμή σύνδεσης, εξαρμογές αέρα κίτρινο-κόκκινες
- Στο λαιμό του κύκνου και στο πίσω μέρος αριστερά/δεξιά, βάση για πινακίδες προειδοποίησης συμπεριλαμβανομένης πρίζας
- Σύστημα διεύθυνσης από μπροστά και πίσω, χειριζόμενο μέσω καλωδιακού τηλεχειριστηρίου και κουμπιών, με έλεγχο ευθυγράμμισης άξονα (χωρίς εγκατάσταση στον ελκυστήρα)
- Ηλεκτροϋδραυλική μονάδα (± 45 kg)
- 12 ζεύγη υποδοχών για πασσάλους 100 x 50 mm στο εξωτερικό πλαίσιο της καρότσας
- Μανόμετρο φορτίου για προσδιορισμό φορτίου αξόνων συμπεριλαμβανομένου διαγράμματος φορτίου
- Μπροστινός ανυψωμένος άξονας με διαχείριση μέσω TEBS E
- 5 ζεύγη εγκάρσιων υποδοχών στη φόρτωση για πασσάλους 100 x 50 mm (± 165 kg)
- Εργαλειοθήκη από ανοξείδωτο χάλυβα INOX 1.200 x 460 x 550 mm μπροστά αριστερά κάτω από το δάπεδο φόρτωσης (± 75 kg)
- Ένα ραγκαρισμένο ρυμουλκτικό με ενίσχυση, βιδωμένο στον τελικό δοκό
- Κεντρικό σύστημα λίπανσης BEKAMAX (Pico) με γράσο NLGI-2 και αφαιρούμενο προστατευτικό αντλίας (± 18 kg)
- 2 LED φώτα οπισθοπορείας τοποθετημένα στο πίσω μέρος
- Μεταλλοποίηση HRM του πλαισίου με ZINACOR 850 (85% ψευδάργυρος / 15% αλουμίνιο)
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Χώρος φόρτωσης:
Χώρος φόρτωσης με δάπεδο από σκληρό ξύλο πάχους περίπου 30 mm. 10 ζεύγη δακτυλιοειδών κρίκων πρόσδεσης, αναδιπλούμενοι προς τα έξω (LC 10.000 daN).
Υδραυλικές υποστηρίξεις σέλας (± 55 kg)
TPMS:
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS) σύμφωνα με ECE R 141. Η μετάδοση των δεδομένων στον ελκυστήρα γίνεται μέσω της τυποποιημένης διεπαφής EBS κατά ISO 11992. Για σωστή ένδειξη, ο ελκυστήρας πρέπει να έχει τη δυνατότητα λήψης και απεικόνισης αυτών των δεδομένων.
Άξονες και ανάρτηση:
Άξονες BPW, τεχνική ικανότητα ανά άξονα 12.000 kg, ο πρώτος άξονας σταθερός, όλοι οι υπόλοιποι υδρο-μηχανικής υποχρεωτικής διεύθυνσης, τοποθετημένοι σε περιστρεφόμενη βάση (turntable). Αεροανάρτηση με βαλβίδα ανύψωσης/καθόδου. Εργαλεία αξόνων.
Ελαστικά:
Διάσταση 445/65 R 22.5 169 K – μάρκα επιλογής μας.
Ηλεκτρική εγκατάσταση:
Ηλεκτρική εγκατάσταση σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΕΕ, φωτισμός 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
ASPÖCK-UNIBOX στη μπροστινή γραμμή σύνδεσης με πρίζες 24N, 24S & 15 πόλων. Σύνδεση σύμφωνα με ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
Hedoxttc Aopfx Adaew
15 πόλων ISO-12098
Σύστημα φρένων:
Σύστημα φρένων Wabco σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές με EBS-E (4S3M), χωρίς συνδέσεις προς τον ελκυστήρα (τράκτορα).
Μεταλλική κατασκευή:
Κατασκευή από ειδικούς χάλυβες υψηλής αντοχής. Ποιότητες χάλυβα: S355J2+N/S355MC (όριο διαρροής 355 MPa), S690QL/S700MC (όριο διαρροής 690 MPa).
Βαφή:
Ολόκληρη η μεταλλική κατασκευή, μετά τη συγκόλληση, υπόκειται σε αυτόματη αμμοβολή με μηχανή λεπίδων. Δεύτερη αμμοβολή με κορούνδιο για βέλτιστη πρόσφυση συστήματος βαφής. Τελική βαφή με δύο στρώσεις διπλής υνδρογόνου βαφής 2K, μονόχρωμη σε RAL 1007 (κίτρινο ναρκίσσου), σύμφωνα με το σύστημα RAL 841GL. Το πίσω μέρος είναι μεταλλοποιημένο και βαμμένο σε RAL 9010 (καθαρό λευκό). Ζάντες ασημί. Δεν διατίθεται μεταλλική βαφή. Η δομή της βαφής ελέγχεται με δοκιμή αλατονέφωσης κατά ISO 9227-NSS. Ειδικό κερί στεγανοποίησης κοιλοτήτων.
Συμπεριλαμβανόμενα εξαρτήματα:
- Δάπεδο χώρου φόρτωσης με σκληρό ξύλο 30 mm (± 270 kg)
- Πείρος βασιλιά 2 ιντσών
- Μία γαλβανισμένη μεταλλική εμπρόσθια διάφραγμα (EN12642-XL) ύψους περίπου 1.200 mm
- Στη γαλβανισμένη εμπρόσθια γραμμή σύνδεσης, εξαρμογές αέρα κίτρινο-κόκκινες
- Στο λαιμό του κύκνου και στο πίσω μέρος αριστερά/δεξιά, βάση για πινακίδες προειδοποίησης συμπεριλαμβανομένης πρίζας
- Σύστημα διεύθυνσης από μπροστά και πίσω, χειριζόμενο μέσω καλωδιακού τηλεχειριστηρίου και κουμπιών, με έλεγχο ευθυγράμμισης άξονα (χωρίς εγκατάσταση στον ελκυστήρα)
- Ηλεκτροϋδραυλική μονάδα (± 45 kg)
- 12 ζεύγη υποδοχών για πασσάλους 100 x 50 mm στο εξωτερικό πλαίσιο της καρότσας
- Μανόμετρο φορτίου για προσδιορισμό φορτίου αξόνων συμπεριλαμβανομένου διαγράμματος φορτίου
- Μπροστινός ανυψωμένος άξονας με διαχείριση μέσω TEBS E
- 5 ζεύγη εγκάρσιων υποδοχών στη φόρτωση για πασσάλους 100 x 50 mm (± 165 kg)
- Εργαλειοθήκη από ανοξείδωτο χάλυβα INOX 1.200 x 460 x 550 mm μπροστά αριστερά κάτω από το δάπεδο φόρτωσης (± 75 kg)
- Ένα ραγκαρισμένο ρυμουλκτικό με ενίσχυση, βιδωμένο στον τελικό δοκό
- Κεντρικό σύστημα λίπανσης BEKAMAX (Pico) με γράσο NLGI-2 και αφαιρούμενο προστατευτικό αντλίας (± 18 kg)
- 2 LED φώτα οπισθοπορείας τοποθετημένα στο πίσω μέρος
- Μεταλλοποίηση HRM του πλαισίου με ZINACOR 850 (85% ψευδάργυρος / 15% αλουμίνιο)
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2003
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 201 8... αγγελίες
Αυτές οι αγγελίες μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν.
μικρή αγγελία
Essen
1.799 km
Ημιρυμουλκούμενο με πλατφόρμα εργασίας
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα































