Φορτηγό πλατφόρμα με μουσαμάMAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
Φορτηγό πλατφόρμα με μουσαμά
MAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
99.900 €
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Gersthofen 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
99.900 €
- Τοποθεσία πωλητή:
- Daimlerstrasse 3, 86368 Gersthofen, Γερμανία
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 72 χλμ
- Ισχύς:
- 184 kW (250,17 ίππους)
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 06/2024
- Συνολικό βάρος:
- 12.000 κιλ
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Χρώμα:
- κόκκινο
- Διάταξη αξόνων:
- 2 άξονες
- Επόμενος τεχνικός έλεγχος (TÜV):
- 06/2025
- Τύπος μετάδοσης:
- αυτόματο
- Κατηγορία εκπομπών:
- Euro 6
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.480 χιλ.
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 7.300 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 2.650 χιλ.
- Συνολικό πλάτος:
- 2.240 χιλ.
- Συνολικό ύψος:
- 3.157 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS, κλιματισμός, σύστημα πλοήγησης, υδραυλική πίσω πόρτα, φίλτρο αιθάλης
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A18542761
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 13.09.2025
Περιγραφή
Περιγραφή οχήματος MAN TGL 12.250 4x2 BL
*Μεταξόνιο 5.200mm*
Dodpfxevz Rglo Aazecn
Καρότσα τύπου Tautliner (πιστοποιημένη), ανυψωτική πλατφόρμα Dautel DL 2000s
Διαστάσεις περ. 7.300mm x 2.480mm x 2.650mm
Πλευρικός σιγαστήρας καυσαερίων, δεξιά διέξοδος εξάτμισης προς το κέντρο του πλαισίου, εισαγωγή αέρα πίσω από καμπίνα οδηγού, ψηλά, κάλυμμα. Δεξιά δεξαμενή καυσίμου 180 λίτρων, δεξιά δεξαμενή καυσίμου, ατσάλινη, χαμηλό προφίλ 35 λίτρα δεξαμενή AdBlue δεξιά, μπροστινή προστασία από υποστροφή, πλαϊνή προστασία (όχι αναδιπλούμενη), πίσω προστασία υποστροφής, τάκος με βάση. Κομπρεσέρ αέρα, 1 κυλίνδρου, 238 cc με σύστημα εξοικονόμησης, φίλτρο αέρα με θέρμανση, πνευματική ρύθμιση προετοιμασίας αεροσυμπίεσης, αεροφυλάκιο ατσάλινο.
Σύστημα φρένων με πλήρη προστασία, υψηλής απόδοσης κινητήρας φρένων MAN EVBec, πολλαπλών σταδίων. Δισκόφρενα εμπρός και πίσω άξονα, χειρισμός χειρόφρενου δίπλα στον οδηγό, συμβατικό χειρόφρενο, χειρόφρενο με ελατήριο στις πίσω γέφυρες (περιλαμβάνει VLA/NLA), αντιεκκίνηση MAN EasyStart. Ένδειξη φθοράς τακακιών με προειδοποίηση, εναρμόνιση φθοράς τακακιών στο ελκυστήρα.
5-θυρο σήμα έκτακτης ανάγκης, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων κινδύνου, χωρίς οπίσθιο συναγερμό κίνησης όπισθεν. Έλεγχος λειτουργίας φώτων, LED πλευρικοί δείκτες θέσης.
Κινητήρας πετρελαίου MAN D0836 LFLBK, 184 kW (250 hp), 1.050 Nm ροπή, Euro 6e, θερμαινόμενο φίλτρο καυσίμου έως καθαρότητας 21, προφίλτρο καυσίμου με διαχωριστήρα νερού/λαδιού και αισθητήρα νερού, θερμαινόμενο (βαλβίδα μίξης). Κλειστός αερισμός στροφαλοθαλάμου, ηχομονωτικά καλύμματα κινητήρα, κανονικός ψύκτης, ψηφιακή ένδειξη λαδιού. Σύστημα φλόγας, στάσιμη αναγέννηση καταλύτη μόνο μετά από προειδοποίηση. MAN TipMatic 12.12 OD με χειροκίνητη λειτουργία μέσω μοχλού στο τιμόνι, λειτουργία Idle Speed Driving, μονόδισκος ξηρός συμπλέκτης 395mm.
Ελαστικά εμπρός Bridgestone 265/70R17,5 R-STEER 002
Ελαστικά πίσω Bridgestone 265/70R17,5 R-DRIVE 002
Εμπρός άξονας 4.800kg, μη κινητήριος, κοίλος, διευθυνόμενος, όχι ανυψούμενος. Πίσω άξονας 8.700kg, τύπου HY χωρίς μετάδοση, ευθύς. Προστατευτικό λάσπης πίσω, εκτεταμένο προς τα κάτω. Σχέση μετάδοσης 3.36, διαφορικό μπλοκέ στους κινητήριους πίσω άξονες.
Φέρουσα ικανότητα ανάρτησης εμπρός 4.700kg, πίσω 8.700kg.
Κύριο μεταξόνιο: 5.200mm
Καμπίνα τύπου CC (Compact, στενή, κοντή, κανονικού ύψους), απλή βάση ανάρτησης καμπίνας. Χειροκίνητη ανατροπή, αεροτομή οροφής με δυνατότητα ρύθμισης κατά την παράδοση στη θέση οδήγησης, μηχανική ανοιγόμενη οροφή. Προφυλακτήρας από πλαστικό, μπροστινή πρόσβαση με χειρολαβή. Παράθυρο ασφαλείας (VSG), φιμέ, σκίαστρο, πλυντήριο παρμπρίζ, χειρισμός υαλοκαθαριστήρων, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.
2 πρίζες στο κέντρο καμπίνας, 12V & 24V, προεγκατάσταση για CB Radio, κεραία στην οροφή καμπίνας.
Τεχνική περιγραφή υπερκατασκευής
Τεχνική περιγραφή: Ελεύθερο ύψος υπό ανοιχτή πόρτα 2.610mm. Βοηθητικό πλαίσιο - διαμήκεις δοκοί ατσαλιού βιδωμένες στο σασί, εγκάρσιες δοκοί ατσαλιού βιδωμένες στους διαμήκεις. Στερέωση σύμφωνα με τελευταίες οδηγίες κατασκευαστών. Δάπεδο από κοντραπλακέ 27mm πάνω σε εγκάρσιες δοκούς. Εξωτερικό πλαίσιο από ατσάλινα προφίλ, ίσια με το δάπεδο από κοντραπλακέ. ALU-V λάτες αριστερά και δεξιά. Σειρές αλουμινένιων λατών αριστερά-δεξιά τοποθετημένες. Κλειστό μπροστινό τοίχωμα μέχρι επάνω, μετακινούμενες κεντρικές κολώνες εμπρός-πίσω.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
*Μεταξόνιο 5.200mm*
Dodpfxevz Rglo Aazecn
Καρότσα τύπου Tautliner (πιστοποιημένη), ανυψωτική πλατφόρμα Dautel DL 2000s
Διαστάσεις περ. 7.300mm x 2.480mm x 2.650mm
Πλευρικός σιγαστήρας καυσαερίων, δεξιά διέξοδος εξάτμισης προς το κέντρο του πλαισίου, εισαγωγή αέρα πίσω από καμπίνα οδηγού, ψηλά, κάλυμμα. Δεξιά δεξαμενή καυσίμου 180 λίτρων, δεξιά δεξαμενή καυσίμου, ατσάλινη, χαμηλό προφίλ 35 λίτρα δεξαμενή AdBlue δεξιά, μπροστινή προστασία από υποστροφή, πλαϊνή προστασία (όχι αναδιπλούμενη), πίσω προστασία υποστροφής, τάκος με βάση. Κομπρεσέρ αέρα, 1 κυλίνδρου, 238 cc με σύστημα εξοικονόμησης, φίλτρο αέρα με θέρμανση, πνευματική ρύθμιση προετοιμασίας αεροσυμπίεσης, αεροφυλάκιο ατσάλινο.
Σύστημα φρένων με πλήρη προστασία, υψηλής απόδοσης κινητήρας φρένων MAN EVBec, πολλαπλών σταδίων. Δισκόφρενα εμπρός και πίσω άξονα, χειρισμός χειρόφρενου δίπλα στον οδηγό, συμβατικό χειρόφρενο, χειρόφρενο με ελατήριο στις πίσω γέφυρες (περιλαμβάνει VLA/NLA), αντιεκκίνηση MAN EasyStart. Ένδειξη φθοράς τακακιών με προειδοποίηση, εναρμόνιση φθοράς τακακιών στο ελκυστήρα.
5-θυρο σήμα έκτακτης ανάγκης, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων κινδύνου, χωρίς οπίσθιο συναγερμό κίνησης όπισθεν. Έλεγχος λειτουργίας φώτων, LED πλευρικοί δείκτες θέσης.
Κινητήρας πετρελαίου MAN D0836 LFLBK, 184 kW (250 hp), 1.050 Nm ροπή, Euro 6e, θερμαινόμενο φίλτρο καυσίμου έως καθαρότητας 21, προφίλτρο καυσίμου με διαχωριστήρα νερού/λαδιού και αισθητήρα νερού, θερμαινόμενο (βαλβίδα μίξης). Κλειστός αερισμός στροφαλοθαλάμου, ηχομονωτικά καλύμματα κινητήρα, κανονικός ψύκτης, ψηφιακή ένδειξη λαδιού. Σύστημα φλόγας, στάσιμη αναγέννηση καταλύτη μόνο μετά από προειδοποίηση. MAN TipMatic 12.12 OD με χειροκίνητη λειτουργία μέσω μοχλού στο τιμόνι, λειτουργία Idle Speed Driving, μονόδισκος ξηρός συμπλέκτης 395mm.
Ελαστικά εμπρός Bridgestone 265/70R17,5 R-STEER 002
Ελαστικά πίσω Bridgestone 265/70R17,5 R-DRIVE 002
Εμπρός άξονας 4.800kg, μη κινητήριος, κοίλος, διευθυνόμενος, όχι ανυψούμενος. Πίσω άξονας 8.700kg, τύπου HY χωρίς μετάδοση, ευθύς. Προστατευτικό λάσπης πίσω, εκτεταμένο προς τα κάτω. Σχέση μετάδοσης 3.36, διαφορικό μπλοκέ στους κινητήριους πίσω άξονες.
Φέρουσα ικανότητα ανάρτησης εμπρός 4.700kg, πίσω 8.700kg.
Κύριο μεταξόνιο: 5.200mm
Καμπίνα τύπου CC (Compact, στενή, κοντή, κανονικού ύψους), απλή βάση ανάρτησης καμπίνας. Χειροκίνητη ανατροπή, αεροτομή οροφής με δυνατότητα ρύθμισης κατά την παράδοση στη θέση οδήγησης, μηχανική ανοιγόμενη οροφή. Προφυλακτήρας από πλαστικό, μπροστινή πρόσβαση με χειρολαβή. Παράθυρο ασφαλείας (VSG), φιμέ, σκίαστρο, πλυντήριο παρμπρίζ, χειρισμός υαλοκαθαριστήρων, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.
2 πρίζες στο κέντρο καμπίνας, 12V & 24V, προεγκατάσταση για CB Radio, κεραία στην οροφή καμπίνας.
Τεχνική περιγραφή υπερκατασκευής
Τεχνική περιγραφή: Ελεύθερο ύψος υπό ανοιχτή πόρτα 2.610mm. Βοηθητικό πλαίσιο - διαμήκεις δοκοί ατσαλιού βιδωμένες στο σασί, εγκάρσιες δοκοί ατσαλιού βιδωμένες στους διαμήκεις. Στερέωση σύμφωνα με τελευταίες οδηγίες κατασκευαστών. Δάπεδο από κοντραπλακέ 27mm πάνω σε εγκάρσιες δοκούς. Εξωτερικό πλαίσιο από ατσάλινα προφίλ, ίσια με το δάπεδο από κοντραπλακέ. ALU-V λάτες αριστερά και δεξιά. Σειρές αλουμινένιων λατών αριστερά-δεξιά τοποθετημένες. Κλειστό μπροστινό τοίχωμα μέχρι επάνω, μετακινούμενες κεντρικές κολώνες εμπρός-πίσω.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2004
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 821 2... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα