Φορτηγό μεταφοράς ποτώνDAF
XB 310 FA 18t Getränkeaufbau
Φορτηγό μεταφοράς ποτών
DAF
XB 310 FA 18t Getränkeaufbau
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
110.000 €
Έτος κατασκευής
2024
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Heilbronn 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Φορτηγό μεταφοράς ποτών
- Κατασκευαστής:
- DAF
- Μοντέλο:
- XB 310 FA 18t Getränkeaufbau
- Έτος κατασκευής:
- 2024
- Κατάσταση:
- μεταχειρισμένο
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
110.000 €
- Τοποθεσία πωλητή:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Γερμανία
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 700 χλμ
- Ισχύς:
- 227 kW (308,63 ίππους)
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 07/2025
- Συνολικό βάρος:
- 18.000 κιλ
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Χρώμα:
- λευκό
- Διάταξη αξόνων:
- 2 άξονες
- Επόμενος τεχνικός έλεγχος (TÜV):
- 07/2026
- Φρένα:
- επιβραδυντής
- Τύπος μετάδοσης:
- αυτόματο
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.480 χιλ.
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 6.600 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 2.100 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP), κλιματισμός, σύστημα πλοήγησης, υδραυλική πίσω πόρτα, φίλτρο αιθάλης
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A18459496
- Αριθμός Αναφοράς:
- 1105859
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 06.08.2025
Περιγραφή
ΤΥΠΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
* Καμπίνα οδηγού για αστικές μεταφορές
* Προσαρμοζόμενο Cruise Control με FCW και AEBS-3
* Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
* Εμπρός: 7,50 τόνους, παραβολικά ελατήρια, 152N
* Goodyear
* Κατηγορία ρύπων Euro 6
* Μονάδα EAS δεξιά, έξοδος δεξιά προς τα πίσω
* Ρεζερβουάρ καυσίμου αριστερά
* Δοχείο AdBlue® 30λ, δεξιά πλευρά πλαισίου
* PACCAR Connect
* Εγγύηση Plus-Μετάδοση-3 έτη-200.000 χλμ
Επιλογές
* Ενισχυμένη μηχανική ανάρτηση καμπίνας
* Εξωτερικό σκίαστρο πράσινο διαπερατό
* Προβολείς ομίχλης και φώτα στροφής/στροφής
* Κεντρικό κλείδωμα, 3 κλειδιά, 2 τηλεχειριστήρια
* Πνευματικό κλείδωμα κολόνας τιμονιού
* Κάθισμα οδηγού: πολυτελές αερόφουσκωτο κάθισμα
* Υποβραχιόνιο καθίσματος οδηγού
* Κάθισμα συνοδηγού: αερόφουσκωτο
* Υποβραχιόνιο καθίσματος συνοδηγού
* Ανοιγόμενη καταπακτή οροφής με χειροκίνητο χειρισμό
Lajdsvxm Nkopfx Aaaoh
* Εμπρός άξονας 1, 7.500 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 154
* Πίσω: 13,00 τόνους, αερανάρτηση, SR1344
* Πίσω άξονας 1, 12.600 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 148
* F1,315/70R22.5GO KMAXS2 156/150 L Steering CBB
* R1,315/70R22.5GO KMAXD2 154/150 L Traction CBA
* Κινητήρας PX-7, 227 kW/308 PS. Έμβλημα καμπίνας οδηγού: 310 4.815,00 4.815,00
* Αυτόματο κιβώτιο PowerLine, 8 ταχυτήτων
* 8τάχυτο PowerLine 8AP1200 overdrive, 4,89-0,64
* Σχέση μετάδοσης πίσω άξονα 5,14
* Μηχανικό διαφορικό μπλοκέ
* Χειρισμός φρένου στάθμευσης με θέση δοκιμής
* Μεταξόνιο 5,00 μ/οπίσθια προέκταση 2,25 μ
* Διαμήκεις δοκοί 270/8,0 mm, χωρίς εσωτερική ενίσχυση
* Δοχείο καυσίμου αλουμινίου, 340 λτ
* Μία τάπα τροχού
* Χρήση με δοκό σύνδεσης ρυμούλκησης, πινακίδα τύπου, έως μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος συνόλου
* Εγκάρσια δοκός D85-Dc70-V25, σύνδεση D85, τοποθετημένη
* Πνευματική σύνδεση για ρυμουλκούμενο, περιστρεφόμενη σύνδεση
* Ηλεκτρική σύνδεση για ρυμουλκούμενο EBS, 24V/2x7-pin
* Τοποθέτηση υπερκατασκευών BAM 1, χαλαρές κονσόλες
* Δυναμό 100 A, μπαταρίες 2 x 175 Ah
* Εισαγωγή αέρα πάνω, πίσω από την καμπίνα οδηγού
* Truck Navi Kenwood
Κατασκευή:
Μήκος φόρτωσης διέλευσης: 6.600 mm
Μήκος φόρτωσης: 6.750 mm
Πλάτος πίσω ανοίγματος: 2.480 mm
Πλάτος φόρτωσης εσωτερικά: 2.480 mm
Εξωτερικό πλάτος: 2.550 mm
Ύψος διέλευσης: 2.100 mm
Ύψος εισόδου περ.: 1.210 mm
Συνολικό ύψος περ.: 3.483 mm
Βάρος υπερκατασκευής περ.: 2.700 kg
/- 5% κατά DIN, ανάλογα με τον εξοπλισμό (χωρίς εγγύηση)
1.3 Υποπλαίσιο:
Στιβαρή ελαφριά κατασκευή από πρεσαριστά χαλυβδοελάσματα, συγκολλημένα ηλεκτρικά με καθαρές ενώσεις. Εγκάρσιες δοκοί με ανθεκτικό εξωτερικό πλαίσιο.
ZIKUN μηχανισμός αναδίπλωσης.
Συνεχής πλευρικός τοίχος, οριζόντια χωρισμένος. Με την αναδίπλωση του κάτω πλαϊνού τοίχου, ο άνω τοίχος περιστρέφεται μηχανικά στην οροφή.
Ο μηχανισμός με μοχλό, υποβοηθούμενος από ελατήριο, είναι τοποθετημένος στο μπροστινό τοίχωμα. Εξασφαλίζει ότι δεν βρίσκονται μηχανικά μέρη στο χώρο φόρτωσης ή στις γωνιακές κολόνες. Η μετάδοση της δύναμης γίνεται μέσω στρεπτικού άξονα στην οροφή, ώστε τα πλευρικά τοιχώματα να κινούνται ομαλά και εύκολα σε κάθε θέση.
Σημαντικό: Όταν είναι ανοιχτά, ο κάτω πλαϊνός τοίχος στέκεται κατακόρυφα στο όχημα. Στο μπροστινό τοίχωμα, επίπεδη, λεία είσοδος χωρίς ενοχλητικές κολόνες.
Τα άνω τμήματα των πλευρικών τοίχων είναι κατασκευασμένα από ειδικές πλάκες αλουμινίου 25 mm.
Μεσαίο κλείδωμα στη δεξιά και αριστερή πλαϊνή πλευρά.
Τα άνω τμήματα των πλευρικών τοίχων δεν προεξέχουν πάνω από την οροφή όταν είναι ανοιχτά.
Ανοιχτό, προετοιμασμένο για την εγκατάσταση ράμπας φόρτωσης (βλ. ειδικές εκδόσεις)
Σταθερή οροφή από ατσάλινες δοκούς με μόνιμα κολλημένα αλουμ
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
* Καμπίνα οδηγού για αστικές μεταφορές
* Προσαρμοζόμενο Cruise Control με FCW και AEBS-3
* Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
* Εμπρός: 7,50 τόνους, παραβολικά ελατήρια, 152N
* Goodyear
* Κατηγορία ρύπων Euro 6
* Μονάδα EAS δεξιά, έξοδος δεξιά προς τα πίσω
* Ρεζερβουάρ καυσίμου αριστερά
* Δοχείο AdBlue® 30λ, δεξιά πλευρά πλαισίου
* PACCAR Connect
* Εγγύηση Plus-Μετάδοση-3 έτη-200.000 χλμ
Επιλογές
* Ενισχυμένη μηχανική ανάρτηση καμπίνας
* Εξωτερικό σκίαστρο πράσινο διαπερατό
* Προβολείς ομίχλης και φώτα στροφής/στροφής
* Κεντρικό κλείδωμα, 3 κλειδιά, 2 τηλεχειριστήρια
* Πνευματικό κλείδωμα κολόνας τιμονιού
* Κάθισμα οδηγού: πολυτελές αερόφουσκωτο κάθισμα
* Υποβραχιόνιο καθίσματος οδηγού
* Κάθισμα συνοδηγού: αερόφουσκωτο
* Υποβραχιόνιο καθίσματος συνοδηγού
* Ανοιγόμενη καταπακτή οροφής με χειροκίνητο χειρισμό
Lajdsvxm Nkopfx Aaaoh
* Εμπρός άξονας 1, 7.500 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 154
* Πίσω: 13,00 τόνους, αερανάρτηση, SR1344
* Πίσω άξονας 1, 12.600 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 148
* F1,315/70R22.5GO KMAXS2 156/150 L Steering CBB
* R1,315/70R22.5GO KMAXD2 154/150 L Traction CBA
* Κινητήρας PX-7, 227 kW/308 PS. Έμβλημα καμπίνας οδηγού: 310 4.815,00 4.815,00
* Αυτόματο κιβώτιο PowerLine, 8 ταχυτήτων
* 8τάχυτο PowerLine 8AP1200 overdrive, 4,89-0,64
* Σχέση μετάδοσης πίσω άξονα 5,14
* Μηχανικό διαφορικό μπλοκέ
* Χειρισμός φρένου στάθμευσης με θέση δοκιμής
* Μεταξόνιο 5,00 μ/οπίσθια προέκταση 2,25 μ
* Διαμήκεις δοκοί 270/8,0 mm, χωρίς εσωτερική ενίσχυση
* Δοχείο καυσίμου αλουμινίου, 340 λτ
* Μία τάπα τροχού
* Χρήση με δοκό σύνδεσης ρυμούλκησης, πινακίδα τύπου, έως μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος συνόλου
* Εγκάρσια δοκός D85-Dc70-V25, σύνδεση D85, τοποθετημένη
* Πνευματική σύνδεση για ρυμουλκούμενο, περιστρεφόμενη σύνδεση
* Ηλεκτρική σύνδεση για ρυμουλκούμενο EBS, 24V/2x7-pin
* Τοποθέτηση υπερκατασκευών BAM 1, χαλαρές κονσόλες
* Δυναμό 100 A, μπαταρίες 2 x 175 Ah
* Εισαγωγή αέρα πάνω, πίσω από την καμπίνα οδηγού
* Truck Navi Kenwood
Κατασκευή:
Μήκος φόρτωσης διέλευσης: 6.600 mm
Μήκος φόρτωσης: 6.750 mm
Πλάτος πίσω ανοίγματος: 2.480 mm
Πλάτος φόρτωσης εσωτερικά: 2.480 mm
Εξωτερικό πλάτος: 2.550 mm
Ύψος διέλευσης: 2.100 mm
Ύψος εισόδου περ.: 1.210 mm
Συνολικό ύψος περ.: 3.483 mm
Βάρος υπερκατασκευής περ.: 2.700 kg
/- 5% κατά DIN, ανάλογα με τον εξοπλισμό (χωρίς εγγύηση)
1.3 Υποπλαίσιο:
Στιβαρή ελαφριά κατασκευή από πρεσαριστά χαλυβδοελάσματα, συγκολλημένα ηλεκτρικά με καθαρές ενώσεις. Εγκάρσιες δοκοί με ανθεκτικό εξωτερικό πλαίσιο.
ZIKUN μηχανισμός αναδίπλωσης.
Συνεχής πλευρικός τοίχος, οριζόντια χωρισμένος. Με την αναδίπλωση του κάτω πλαϊνού τοίχου, ο άνω τοίχος περιστρέφεται μηχανικά στην οροφή.
Ο μηχανισμός με μοχλό, υποβοηθούμενος από ελατήριο, είναι τοποθετημένος στο μπροστινό τοίχωμα. Εξασφαλίζει ότι δεν βρίσκονται μηχανικά μέρη στο χώρο φόρτωσης ή στις γωνιακές κολόνες. Η μετάδοση της δύναμης γίνεται μέσω στρεπτικού άξονα στην οροφή, ώστε τα πλευρικά τοιχώματα να κινούνται ομαλά και εύκολα σε κάθε θέση.
Σημαντικό: Όταν είναι ανοιχτά, ο κάτω πλαϊνός τοίχος στέκεται κατακόρυφα στο όχημα. Στο μπροστινό τοίχωμα, επίπεδη, λεία είσοδος χωρίς ενοχλητικές κολόνες.
Τα άνω τμήματα των πλευρικών τοίχων είναι κατασκευασμένα από ειδικές πλάκες αλουμινίου 25 mm.
Μεσαίο κλείδωμα στη δεξιά και αριστερή πλαϊνή πλευρά.
Τα άνω τμήματα των πλευρικών τοίχων δεν προεξέχουν πάνω από την οροφή όταν είναι ανοιχτά.
Ανοιχτό, προετοιμασμένο για την εγκατάσταση ράμπας φόρτωσης (βλ. ειδικές εκδόσεις)
Σταθερή οροφή από ατσάλινες δοκούς με μόνιμα κολλημένα αλουμ
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2008
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 7131 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα